Camembert bagetky

Tenhle recept mám už ani nevím odkud ,ale od té doby se stal u nás stálicí dobrých rychlovek k vínu :) Ani návštěvu rozhodně neurazí a je to opravdová dobrůtka. A navíc ji stihnete raz dva.

Časové údaje: příprava a pečení celé max.20-25min

Ingredience na 4 ks ( počet si vynásobte podle strávníků nebo hladu :))):
  • 200 g čerstvého baby špenátu ( i teď se dá pohodlně koupit v každém supermarketu )
  • 2 menší bagetky rozkrojené na půl ( ideálně světlé pečivo,aby nenarušilo chuť )
  • 1 camembert o váze cca 70 g
  • 40 g dobré šunky ( pokud chcete mít luxusní večeři dopřejte si klidně i sušenou )
  • olivový olej
  • dobrý brusinkový kompot ( já mám úplně nejradši z dmky bio za 49Kč a zatím jsem lepší neměla )
  • sůl
Nejprve si rozehřejeme troubu na 230-250°C na gril. Poté rozkrojíme bagetky, propereme špenát pod vodou a na jednu minutu ho spaříme horkou vodou. Tu změn posléze vymačkáme a nasekáme spolu se šunkou na nudličky ( fantazii se meze nekladou :). Přendáme do misky a zakápneme olivovým olejem a ochutíme solí.



Tuto směs navršíme na rozkrojené bagetky, poklademe plátky sýra a dáme do trouby na cca pět minut. Sýr by se měl krásně roztavit. Vyndáme a ihned na bagetky navršíme lžičku brusinek a podáváme. Myslím, že až se zakousnete do křupavé bagety se šunkou a rozteklým sýrem s brusinkami zamilujete si tuhle jednoduchou chuťovku stejně jako já :)

Dobrou chuť

Komentáře

  1. Vypadají nádherně a vzhledem k tomu, že je tam všechno co mám ráda, tak budou určitě i skvělé, hlavně se sušenou šunkou :-) Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. lákavé a perfektné :-)...krásne foto!

    OdpovědětVymazat
  3. Zaručeně sušenou a jednu sklenku šumivého prosím...:D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky