Sushi time aneb exkurze do asijské kuchyně ...

Před nějakou dobou jsem si říkala, že jsem už dlouho nenapsala nějakou recenzi...a světe div se před cca týdnem mi přišel moc milý email od Sushi time. Napsali, že by rádi názor/recenzi na své jídlo, a že na blogu moc asijskou kuchyni nemám a mohla bych tedy ochutnat něco nového a rozšířit recenze. Musím uznat, že mě to moc potěšilo. Je pravdou, že asijskou kuchyni mám ráda,ale přiznávám,že sama ji moc vařit neumím :/. Když už dostanu chuť ,buď něco objednám domů nebo zajdeme do asijské restaurace. Takže jsem si řekla proč ne a výběr co budu ochutnávat nechala na nich...takže takový Foodbox plný překvapení a já překvapení miluju :))) Předem jsem samozřejmě Sushi tým upozornila, že recenze bude pravdivá a i když si vážím nabídky, prostě budu i kritická ...Souhlasili tak jdeme na to :))

Jídlo jsem si objednala na neděli večer ,abych vše mohla v klidu nafotit a rovnou napsat čerstvou recenzi :) Objednávka měla dorazit od půl sedmé do sedmi, dorazila chviličku před sedmou hodinou a pán s objednávkou byl moc milý :) Takže bod za rozvoz. Foodbalíček byl opravdu štědrý, porce pro dva velké hladovce - dvojbox čerstvého sushi se sojovou omáčkou, dvě polévky TomYum kreveta, Udon nudle hovězí a Krevety Pad Thai...tak jsem se opravdu začala těšit na ochutnávku, například nudle Udon jsem ještě vůbec nikdy nejedla....


Musela jsem hodně odolávat ,abych vše dokázla nejprve nafotit a né se hned vrhnout na jídlo. Začali jsme s přítelem polévkou,a hned jsem odhalila odkud vane vůně koriandru ...V polévce byly viditelné celé krevetky, rýžové tenké nudle a hodně mořských řas. Které jsem měla v polévce poprvé a musím uznat, že mi hodně chutnaly, to okoukám :) Polévka je pálivá jak už u asijských polévek bývá zvykem a musím říct, že jsem se sakra zapotila než jsem ji dojedla,ale nešlo přestat, i když hodně pálí je výborná. Za polévku jednička s hvězdičkou a určitě bych si ji objednala znovu!


Dále jsme ochutnali pro mě neznámé Udon nudle s hovězím masem,už při otevření jsem cítial krásnou orientální vůni a jídlo vypadalo pěkně pestře i napohled. Byla jsem ráda, že jídlo nepálilo. Nějak jsem ,ale nemohla identifikovat koření, které je hodně výrazné a krásně voní...a teď k samotným Udon nudlím, Japonci je prý mají moc rádi.Jsou silnější než jsem u klasických nudlí zvyklá. Přiznám se, že já mám asi radši klasické a nijak mě neokouzlily,ale samotná chuť omáčky a masa je výborná.Takže kdo rád Udon nudle, mohu doporučit.

Druhé nudlové jídlo bylo klasické Kreveta a kuře Pad Thai. Předem chci říct, že já mám radši kombinaci buď jen krevety nebo jen kuře,ale budiž...Tentokrát bylo jídlo laděno do sladka s buráky a rýžovými nudlemi. Ty mám moc ráda, jen na můj vkus byli měkčí, což je podle mě nevýhoda rýžových nudlí, jsou hned hotové a díky uzavření do boxu a následném dovozu ještě trochu dojdou..Chuť byla jednoduší, sladkokyselá a pálivá. Krevetek tu bylo víc než dost, za což rozhodně body navíc. Pro mě je toto jídlo klasika, ráda si ho objednávám a znám ho víc než dobře, proto hodnotím ochucení kladně. Ale celkově nudle jsou takový průměr...nenadchnou,ale ani neurazí.

V této fázi jsme byli tak přejedení, že jsme sotva dýchali .... a ještě nás čekal dvojbox se sushi?? Takže půl hoďka pauza..dýchat..a jde se na to. Jedno patro boxu je vegetariánské a druhé s masem. Zaujali jsme postoj, že od každého druhu ochutnáme a zbytek necháme na zítra...to se prostě nedá sníst. Takže vegetariánské patro naprosto výborné!!! Mňam,jsem nadšená!! Navíc boxík byl obohacen o sladkokyselý salát z řas, teda ten je úplně nejlepší hned bych si ho koupila ve velkém. Pak klasika wasabi, to prostě ráda nemám,ale přítel zase ano, ale klasika. A pak zvláštně ochucený naložený zázvor, mě strašně chutnal , přítel křivil pusu :)))) Ale fakt skvělé!! Druhé patro je víc druhů různého sushi s masem, už ani nevím všechny ty názvy,ale musím uznat skvělé...prostě smekám, sushi máte fakt dobré!! Už se těším až si dáme zítra, dnes už na dojedení opravdu nezbývá místečko !!:)


Takže shrnutí, pokud jdete na Foodparade, určitě se u nich zastavte a dejte si polévku a hlavně sushi...nudle jsou průměr,ale sushi prostě fakt umí!! :) Ještě jednou děkuji firmě za možnost ochutnávky, přiznám se ,že sama bych se možná bála zkusit sushi na rozvoz a radši bych ho dala v restauraci,ale po téhle zkušenosti to určitě zkusím ráda znovu :)

Máte také zkušenost se Sushi time? Nebo celkově sushi rozvozem?





Komentáře

  1. Jů, já vždycky sushi chtěla a chci ochutnat, sama si na něj netroufám, ale spíš kvůli ceně, protože suroviny a konec konců i samotný nákup sushi, ať v restauraci nebo rozvozem je pro mě docela drahý... :( Na Foofparade se bohužel nedostanu, ale snad budu mít jeednou stěstí a splní se mi také nějaká ochutnávka pravého (vegetariánského) sushi :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To z rozvozu je o něco maličko levnější, tak zkus to , nějaký malý set, na ochutnání stačí. Já když ho měla poprvé taky jsem si koupila jen malý set, už ani nevím kde za 130,- což je cena klasického oběda.

      Vymazat
  2. To musela být supr zkušenost!
    Já jsem sushi ještě nikdy nejedla, tak třeba jednou. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přítel jedl sushi taky poprvé a díky ochutnávce myslím, že rozhodně né naposledy :)

      Vymazat
  3. Na Foodparade jdeme, tak to se těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sushitime mám moc ráda! Zachrání mě hlavně, když mám 45 minut pauzu ve škole a nestihnu si zajít na oběd. Doručovatelé jsou vždycky milí a sushi čerstvé. Navíc mají můj oblíbený true tea:)

    OdpovědětVymazat
  5. jééé hned bych si dala :)) bejt z "prdelákova", 200km od prahy a 140 od brna je na prd... :/ nikde tu neni ani pořádná drogerka!

    Zúčastni se u mě na blogu giveaway :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nezávidím, je fakt, že na pohodlý výběru a možností si člověk snadno zvykne :)

      Vymazat
  6. Paráda! Asi si taky někdy objednám! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Recenze me ani neprekvapila ;-), ze SushiTimu obcas objednavame a nemuzeme si vynachvalit. Ke kazde objednavce rozhodne bereme i Jarni zavitky ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jste také spokojení :) Já musim vyzkoušet ty závitky :)

      Vymazat
    2. Závitky jsou ze Sushi time nejlepší :) stejně jako pad thai nudle s kuřecím masem a sushi :)

      Vymazat
  8. Ja osobne uz jim sushi jen a pouze ze sushitime. Mela jsem sushi uz z ruznych mist v Praze, ale nemuzu si pomoct, sushitime je proste nej. Takze jsme se stali jejich vernymi zakazniky a objednavame si od nich i nudle. Ale co maji nejlepsi tak jsou jarni zavitky, ty naprosto zboznuju a doporucuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, sushi je fakt výborné :)

      Vymazat
  9. Mňaaam! Chci sushi! Zrovna sushi od sushi time jím při každé mé pracovní cestě v Praze, a fakt mi od nich chutná. Je fakt, že zmršené sushi jsem ještě nejedla nikde :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky