Brandnooz box aneb konečně něco zajímavého k testování

Asi jste v posledních xměsících zaregistrovali na různých beauty stránkách testování a recenze na Beauty boxy, které jsou za výhodnou cenu a člověk otestuje kosmetiku,kterou by si třeba ani jinak nepořídil....no,ale co to má společného s food blogem?? Ta na tuhle otázku odpovím otázkou znáte BRANDNOOZ??? Já do dneška ne..ale jedná se o Food box :)) Ano čtete dobře, konečně box i pro nás a možnost ochutnání zajímavých věcí. Dnes mi přišel email o této novince a musím info o ní poslat dále ,protože mě to tedy dost zaujalo..


Jedná se o box,který bude stejně jako Beauty krabičky k dostání/objednání každý měsíc a to za pěkných 199,- a budou zde vždy pouze plné produkty,žádné vzorky jako u kráskových kolegyň. A hodnota by se měla pohybovat minimálně kolem 330,- což zní zajímavě. A navíc doručení zdarma!Budu mít možnost pro Vás otestovat dvě první krabičky a informovat Vás co obsahují a jaký mám na ně názor. Jedna bude putovat až z Německa na tu se těším nejvíce a druhá bude první z ČR. Zní to zajímavě , že? No upřímně pokud zde nebudou jen jak by řekl Roman Vaněk ŠMAKULÁDY tak mě tato novinka víc než potěší a ráda si jí budu objednávat pravidelně,ale uvidíme... Občas si totiž říkám, že bych měla víc testovat nejen recepty ale i různé novinky z hotových produktů.. No uvidíme jak se projekt osvědčí a zda nezklame. Já se tedy na něj těším a moc ráda Vám přinesu první info jak se boxy líbily. Více info na oficiálních stránkách http://www.brandnooz.cz/

Komentáře

  1. No tak to vypadá perfektně! Hlavně ty produkty jsou zrovna celkem solidní, pokud by takhle boxy vypadaly, klidně bych do nich šla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně pokud budou jako na obázku budu si pak ráda objednávat i další...no uvidíme :) určitě budou obrázky plus složení a celkově názor zda se vyplatí do toho jít nebo ne.

      Vymazat
  2. Jo, ti mi taky psali. S díky jsem odmítla. Za prvé píšu beauty blog a na mailing listu jsem se asi ocitla nedopatřením a za druhé domů mi přes práh polotovary nesmí. Nepeču kosti na vývar skoro každý víkend pro srandu králíkům. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já doufám, že to nebudou nějaké polotovary :/ To by mě to celé zklamalo!! Ráda bych si pak boxy i objednala pokud budou zajímavé v což doufám! Já taky nepoužívám šmakulády. No každopádně uvidíme co to bude minimálně za zkoušku to pro mě stojí a když to nebude ono hned se o tom dočtete a aspon budete vědět zda do toho jít nebo ne...kdybych nedostla tuhle nabídku taky bych si počkala na nějakou recenzi na blogu a podle toho se rozhodla zda si objednat nebo ne a pokud jsi četla nějakou mou recenzi asi moc dobře víš , že schovívavá nejsem :)))

      Vymazat
    2. Podle těch partnerů, které mají vypsané na webu, to bude asi žalostné. Ale třeba se pletu. Každopádně tak či onak já o jídle skoro nepíšu, takže by mě mí čtenáři s takovýmhle článkem stejně poslali někam. :) A jsem zvědavá, jak to s tímhle projektem bude dál. Ale jak říkám, jsem skeptická.

      Vymazat
    3. Tak snad nejsem naivní :/ No mě nalákaly videa německé verze projektu kde hodnotí blogerky...no uvidíme :)

      Vymazat
  3. Taky jsem byla oslovená a asi do toho půjdu. Za to nic nedám, tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkusit se má všechno, já třeba kupovala Senza boxy a po třech pěkných pak přišly hooodně špatné a to samé u Ladyboxu takže proč nezkusit i tohle a pak až si udělat názor?:)

      Vymazat
  4. Z toho všeho by mě asi oslovilo jen to mandlové mléko :/ Ale i tak je to skvělý nápad :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mě oslovili, tak asi zkusím:-) jen doufám, že nebudu moc zklamaná..

    OdpovědětVymazat
  6. je to hezký nápad, ale vadí mi zase ta masová kampaň, takže čekám, že v následujících měsících nebudeme číst o ničem jiném, už proto do toho nepůjdu, ale ta německá zásilka mě tedy láká, asi si ji zaplatím sama :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky