Se svačinou a originálně

Myslím, že poslední dobou už nošení obědu / svačin do práce není nic za co by se někdo styděl, trend pokaždé jít do jídelny, restaurace nebo si něco objednat už je trochu pryč díky tomu , že celkově víc přemýšlíme o tom co jíme, o surovinách a chceme tohle vše mít pod kontrolou. Nebo prostě jen držíme nějakou dietku nebo v okolí není nic dobrého kam zajít. A navíc tím většinou i ušetříme což je docela fajn. 

Nevím jak vy,ale ono samo o sobě vymýšlet neustále nová jídla,která se hodí do krabiček je docela kumšt a to ještě mám to štěstí, že v práci máme mikrovlnku takže škálu co k obědu mám pestřejší. Ale tenhle článek není o tom co si dát dobrého,ale o tom kam to uložit :) Prozatím mám pouze krabičky z IKEA , jojo takovou tu multifunkční zelenou sadu kde jsou všechny velikosti a je moc a moc praktická. No kdyby někdo přece jen nevěděl jukněte na stránky Ikea. Koupíte 17ks za 99,- no super cena a mám už je hooodně dlouho takže něco vydrží,ale moc pěkné na pohled nejsou, holt funkční věc.



Dalším tipem z Ikea je modro-bílé řešení, zde už se prodává po méně kusech,ale stejně jako předchůdce je vhodný do mikrovlné trouby. Vypadají už o trochu více koukatelně,ale zase ve mě evokují zdravotnictví :)
Cena za tyhle 4 kousky je 59,- a opět ji koupíte zde.


A Ikea myslí i na děti :))) Tohle mi přišlo docela srandovní ...Takové pesbox,ale děti z toho budou určitě nadšené, stojí 79,- a prodávají k ní i hrnečky.





Teď už se dostaneme pomalu,ale jistě k zajímavějším obalům na svačinu, skvělé designovky mají na serveru Bonami , kdo nezná hoooonem sem pravidelně kouknout, mají fakt vychytávky! Zpět k boxům, jsou opravdu na pohled velmi pěkné, různé barvy a můžete si vybrat zda raději čtverec nebo obdélník, co se komu víc hodí. Ale nejlepší je sada na dochucení jídla, to se podle mě hodí na piknik, takže se asi zásobím na léto :) Nebo můžete zvolit termo sáček , prostě co si kdo vybere. No a ceny ty jsou krapet jinde jak asi tušíte od 229-630,- . Ale jak Vám budou kolegové závidět :))


Další tip je pro všechny koho uklidní kolik atestací může mít nezávadnost boxu :) Nabídnou je na serveru Prvňáček ekologický box v různých barvách. Vhodný do myčky, z kvalitního materiálu který neobsahuje žádné škodlivé látky ani barviva.Otáčením vrchního dílu o 180° získáte dvě různé velikosti. Stisknutím vrchního a spodního dílu box uzavřete. Akorát jestli jsem dobře pochopila nehodí se do mikrovlnky. Takže jen na studené, no asi ideální pro studenty a děti. Cena 219,- je fajn takže pokud rádi raw stravu ideální volba.



Další design vychytávkou se může pochlubit obchod NAOKO , ceny jsou opět vyšší cca od 449,- ,ale nápady o to originálnější, dózy na saláty, různě dělené dózy nebo zajímavá nádoba na polévku,kaše apod. Tyhle nápady se mi moc líbí a opět napohled vydařená věcička. 


Tak co vybrali jste? Doufám, že ano a máte inspiraci ať už jen praktickou nebo i designovou :)





Komentáře

  1. Jelikož docela často nosím do práce polévky nebo něco s omáčkou, osvědčila se mi miska, co prodávají v tescu. Má na okraji gumu a zacvakává se na čtyřech místech, aby nic neuniklo. A opravdu nikdy nic nevyteklo, což je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Tu misku z Tesca mám taky, jsem s níc moc spokojená, ale na polévku jsem jí tedy ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. + spoustu zajímavých boxíků a "sáčků" mají na www.ecobag.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. boxík od nich tedy nemám, takže nemohu říct, jak moc jsou bytelné, ale vlastním "eko tašku" a každým dnem očekávám "eko láhev" na pití :)

      Vymazat
  4. Já mám krabiček hned několik a nošení obědů si doslova užívám (i když je to teda pořádná tíha) a vždycky si ho náležitě vychutnám :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám dvě krabičky. Jedna je z Möbelixu a stála do 100 korun. Ve víčku má zabudovaný příbor:) Druhá mistička je oválná a ve víčku má zabudovanou vidličku a kelímek na dip:) Mám je ráda. V krabičkách z Ikey si vozím jídlo od rodičů:D

    OdpovědětVymazat
  6. Nosim nejradsi sroubovaci sklenici na tekute a ziploc sacek na pevne..:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky