Tagliatelle Rustichella d'abruzzo - recenze

Tak a je tu první recenze na výrobky z Brandnoozzu, konkrétně s boxu Vaříme s Italem. Jako první jsem musela vyzkoušet sušené těstoviny ,které se mi už na pohled moc líbily a lákali mě k ochutnání. Jedná se o italský produkt, konkrétně varianta Tagliatelle od rodinného podniku Rustichella d'abruzzo , která vyrábí jak jsem zjistila nejen skvělou pastu,ale mají i vinařství. Co se týče obalu mají za jedna, je rustikálně domácký a opravdu máte pocit, že jste si koupili poctivou pastu.

Jsou jak jinak než vyrobené ze semoliny a jsou vaječné. Balení je 250g, což je buď pro dva k večeři nebo pro víc lidí jako první chod, pokud bychom chtěli dodržovat italské stolování. Vaří se cca 4-6 minut, takže mnohem méně než klasické sušené těstoviny ,které koupíte v supermarketu. A na jaký recept padla volba ? No na naše nejoblíbenější těstoviny Carbonara - neboli po uhlířsku. Jsou jednoduché a opravdu v nich záleží na tom jak dobré máte těstoviny,proto většinou na tenhle recept kupuji nebo dělám čerstvé.


Co mě nadchlo při vaření, že ještě víc vynikne ta krásně žlutá barva těstovin a dokonce i pěkně voní..hmmm, začali jsem se hodně těšit na ochutnávku. A musím uznat po ochutnání - božská krmě :)) Fakt jsou výborné, zatím nejlepší sušené těstoviny co jsem kdy měla! A to říkám s čistým svědomím, jsem z nich nadšená! Takže jsem se začala pídit kde koupit a hlavně za kolik, většinou když mi takhle něco chutná levné to nebývá :/ No prodávají se určitě v Seefoodu , mají na sobě jejich nálepku , ten najdete například v Palladiu, nikdy jsme tam nebyli , přiznávám bez mrknutí oka, ryby kupujeme v Makru takže jsem nikdy neměla potřebu sem zaplout. Nevím tudíž kolik tu stojí, jiný obchod,který je dováží jsem zatím asi nenašla .... Ale na zahraničním serverech jsem je objevila mockrát a ceny se docela liší....V přepočtu na naše se ceny za toto malé balení pohybují od 100-165Kč !!! No docela pecka za půl kila sušených těstovin, fakt by mě zajímalo za kolik se koupí u nás...Takže už chápu proč mi tak chutnaly a opět to jaksi potvrzuje , že mám drahé chuťové buňky :)  Takže shrnuto ,pokud chcete utrácet a dopřát si super těstoviny, tedy v kategorii sušené směle do nich!!

Dobrou chuť

Komentáře

  1. Super článek! Balíček nám došel taky a na ty těstoviny už se moc těším!
    Pěkný víkend,
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, tak to se těším, až je ochutnám. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) také se budu těšit na komentář po ochutnávce

      Vymazat
  3. Vypadají bezvadně, budu se je snažit sehnat co nejdřív :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak kdyžtak písni za kolik si je sehnala :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky