Tipy na dárky k Vánocům aneb co bych si přála já :)

Možná už stejně jako já pokukujete po výlohách a přemýšlíte komu čím udělat radost..Tak Vám to třeba trochu usnadním a dám sem pár fotek toho co samozřejmě bude souviset s jídlem, vařením a mě samotné by to udělalo velkou radost a pokud nenajdete nikoho kdo by Vám to byl ochoten koupit...No není nic snažšího než si udělat radost sami :)

Pod každou fotkou najdete vždy cenu a kde danou věc koupit ...tak jdeme slintat nad zajímavými dárečky.

Stylový hrneček na čaj


 Bonami  = 249,-

Stojan na kuchyňská prkénka
Cena 1254,- , www.dokuchyne.cz

A tohle je opravdová retro vychytávka - Popkornovač

Cena 1500,- , koupíte www.mall.cz

Už žádné PET lahve ! Chce to být originální :)

Cena 189,-, koupíte www.bellarose.cz/

Extrémně divná konvice na čaj, je tak divná až mi přijde skvělá :)

Cena 1290,- , koupíte http://shop.apetitonline.cz

Opravdu zimní konvice na čaj :)
Cena 2067,- , koupíte www.kulina.cz

A pro nebýt šik i v kuchyni?

Cena 499,- , koupíte www.sikvkuchyni.cz

Tak co inspirovali jste se? Já bych asi nejvíc chtěla zástěru, a to asi hned všechny na téhle stránce :)



Komentáře

  1. Pěkné, nejhezčí jsou prkénka a hrneček. Mohla bych si udělat taky takový seznam a nenápadně to ukázat členům rodiny:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já si ho dělám každý rok a má drahá polovička si klepe na čelo - "Proboha proč chceš konev na čaj za takový peníze, to je ze zlata??" Takže asi tak :)

      Vymazat
  2. Krásné věci, ale ty ceny jsou občas děsivé:)

    OdpovědětVymazat
  3. Pro tu zástěru bych zabíjela :O Ale ta cena...

    OdpovědětVymazat
  4. Jani super, ta kaktus konvička je ideální, už píšu Ježíškovi :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, ten hrníček je od stejné značky, co jsem si koupila i teď já ;)

    A.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky