LoVeg - vegetariánská restaurace

Už dlouho Vám slibuji nějakou novou recenzi na restauraci a konečně jste se dočkali. S kamarádkou máme takovou tradici, že když se sejdeme zajdeme někam na oběd nebo večeři a ideálně do takové restaurace kam naše drahé polovičky s námi nepůjdou - ano do veganské či vegetariánské restaurace. Mezi naše nejoblíbenější patří jak jistě víte Lehká hlava ,ale občas to chce prostě změnu. Takže ,když kamarádka objevila na nějakém slevovém portálu poukaz do restaurace LoVeg na degustační menu, neváhala jsem jelikož má kamarádka šťastnou ruku na tyhle vouchery,to já zas naopak, takže je zásadně nekupuji.




Tento voucher obsahoval nápoj ve formě vína či piva k jídlu, předkrm, polévku, salát, hlavní chod a dezert. V restauraci jsme si zamluvili stůj na sobotu ,jako takové povánoční posezení s předáváním dárečků. Restaurace je na Praze 1 v Nerudově ulici, takže pěkně do kopečku z Malostranského náměstí a pak vyšlápnout pár schodů hezky nahoru jak princezny do věže :))) Tam nás čekala příjemná menší restaurace útulného charakteru s krásně malovaným dřevěným stropem , ten mě vážně zaujal.


Hned se nás ujala velmi příjemná servírka, musím říct, že po celou dobu jsme neměli ani v nejmenším pocit, že jdeme na jídlo na voucher, chovali se k nám profesionálně a báječně, servírka byla milá, ochotná, vtipná a servis byl naprosto dokonalý!!! Musím říct, že jsme se obě cítili díky skvělé obsluze víc než příjemně.

K předkrmu jsme si vybrali Carpaccio z červené řepy pečené v javorovém sirupu.Plátky řepy byly krásně tenké, posypané zkaramelizovanými ořechy - což musím zkusit také dalo to jídlu zajímavější šmak. Řepa byla posypaný čerstvou rukolou a sypaná mozzarellou. Jídlo bylo skvělé, mě by víc chutnal parmezán,ale i tak naprosto výborný předkrm.

Dalším chodem byl salát - Salát králů "Love Vegan" a ten byl snad ještě lepší!!!! Ten obšlehnu na doma také ,to Vám garantuji :))) Salát obsahoval směs listových salátů, čerstvá a sušená rajčata, pražená semínka sezamu a slunečnice, opět zkaramelizované vlašské ořechy, to vše doplněné natenko opraženou "slaninou" z tempehu a přelité glazé z balsamika a pomeranče. Takže jednoznačné plný počet bodů.

A následovala polévka - zeleninový vývar s řasou wakame se sezamovým olejem. Polévka krásně voněla, a obsahovala hodně řasy i mrkve,ale tentokrát musím uznat pro mě nic moc, strašně málo slaná a pro kamarádku zase o něco mastnější. Takže tohle bylo asi nejslabší místo celého menu. Tady asi bodíky jen za zdravé ingredience.

A nyní už byl na řadě hlavní chod - Thajské kokosové kari s jasmínovou rýží. Nevím jak to udělali a co měli za rýži, protože mě jasmínová jinak nechutná,ale tahle byla strašně dobrá!!! A dokonale uvařená. Já kari moc nemusím,ale tohle i když opět chtělo trochu soli, mi docela chutnalo , takže za mě dobré. Krásně jemná chuť kokosového mléka  doplněná hráškem...kamarádka si moc pochutnala.

Nakonec jsme ještě ochutnali dezert v podobě Raw Cheescakes čokoládou, ten byl moc dobrý, maličký kousek což doufám je velikost jen pro degustační menu, protože tak je akorát,ale pokud to byla klasická porce tak slabota :/ Ale chuťově skvělý, nebyl extrémně sladký což mi vyhovuje.

Celkově menu hodnotím kladně, polévku už bych si nedala a kari mi stačilo i když bylo dobré jednou. Dezert je doufám normálně větší. Obsluha byla skvělá. A káva na závěr s kokosovým mlékem naprosto také, to kokosové mléko si musím pořídit domů co nejdřív :) Co se týče cen, je restaurace dražší než Lehká hlava, což možná bude dáno lokalitou. I když jsem byla spokojená bohužel Lehkou hlavu to pro mě zatím nepřekonalo,ani cenami a ani dotažeností jídla co se týče chuti. A určitě by to chtělo zapracovat na web stránkách a více informací co jídla obsahují.  Každopádně jsme si to zde užili , určitě jsme zde nebyli naposledy. Takže vřele doporučuji k vyzkoušení.

Hodnocení: 8/10

Fotky jsou použité ze stránek http://loveg.cz





Komentáře

  1. S touhle restaurací nemám zkušenosti vůbec, ale v Ostravě jsem si oblíbila jednu veganskou restauraci Burfi, takže až budeš na výletě v Ostravě, rozhodně doporučuji vyzkoušet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip :) Jdu se na ní podívat na netu :)

      Vymazat
    2. Burfi není veganské vůbec :( Ale pro vegetariány to tam je fajn :D

      Vymazat
  2. Jani opět jeden super článek, díky za tip, asi bude na čase a též nějakou tu vegetarianskou restaurci budu muse navštívit, měj se krásně a vše nej do Nového roku :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky