Vánoce 2013

Tak konečně jsem se dočkali máme tu Štědrý den, spoustu z nás čeká pár dní volna, snídáme první kus domácí máslové Vánočky, popíjíme voňavé kafíčko a zjišťujeme ve vánočním programu jakou pohádku pustit jako první :) Ano tohle jsou pro mě Vánoce, čas pohody, klidu a hlavně čas,který trávíme s těmi ,které máme rádi! :) A Vás mé čtenáře ráda mám ...vlastně nejen je,ale i všechny blogy a bloggerky,ke kterým se ráda vracím na přečtení krásného článku, receptu nebo si trochu adrenalinově zasoutěžit :))) 

Ještě než vám všem popřeji, chtěla bych poodhalit co Vás  čeká na blogu během svátků. Mám v plánu jednu recenzi restaurace - to už tu dlouho nebylo , že :) . Dále se určitě ještě mezi svátky objeví pár vánočních dezertů, jednak protože Vánočka nám moc dlouho nevydrží , to je mi už po prvním kousku jasné..Mňam. Asi se u ní nenápadně do večera ještě párkrát zastavím , zkontrolovat jak se jí daří ...A také proto abyste viděli co se třeba peče v jiných zemích, oblastech apod. Určitě se pokusím dodat recept na nějaký vánoční drink :) Takže se určitě máte na co těšit! A teď k tomu hlavnímu jdeme si přát...

Takže milé čtenářky, čtenáři, bloggerky, bloggeři - tímto bych Vám chtěla všem popřát nádherné jídlem provoněné svátky a hlavně vydařený Štědrý den, hodně zdraví a štěstí protože nic důležitějšího není, proto štěstí potřebujeme k tomu abychom našli lásku  :) Všem bloggerům hodně nápadů na krásné články,které si u Vás s chutí přečtu a samozřejmě sobě přeji hodně spokojených čtenářů ...Díky , že se Vám u mě líbí.


Krásný Štědrý den :)

Komentáře

Oblíbené příspěvky