Velká recenze Brandnoozz boxů

Tak konečně mám čas podělit se s Vámi o recenzi a všechny boxy ,které mi došly od Brandnoozz. Předem upozorňuji, že pokud nemáte rádi kritikou nabité a stěžující si články, už radši dál nečtěte..protože na rovinu mám toho na srdci hodně. A bude to dlooouhý článek ..

Za prvé musím zkritizovat postup marketingového týmu tohoto projektu, to že oslovili blogerky bez přemýšlení zda je to food blog, fashion, beauty nebo live blog a posílali to tak hromadně až to hraničilo se Spamem. To si myslím, že už byl krok vedle, ale díky tomuto zběsilému blog šílenství jsem se asi do výběru dostala i já, mám blog menší a všechny soutěže si platím sama a i věci na testování, až v poslední době se právě objevili oni, pak ještě jeden projekt,který si představoval, že o nich napíšu jen tak zdarma bez vyzkoušení jejich produktu - my blogeři totiž nemáme co na práci a vlastně se nudíme a můžeme být rádi , že máme o čem napsat že? :)) A pak ještě jedna firma,kterou si i tak kupuji xlet a jsem s nimi spokojená, takže to jsem ráda přijala - článek brzy na  blogu. Ale zpět k boxům. Byla jsem naivní a projekt mě hned asi bez přemýšlení nadchl, že prostě food boxy budou něco super. Že to určitě nebudou krabice plné šmakulád a chemie, že to bude zajímavé a i když mají nasmlouvané nějaké bujony tak to přeci nebude jen o nich že? Tak jsem hned splnila podmínky a šla do toho. Protože upřímně sem takový blázen, že bych si ten první box stejně koupila. Tak jsem si říkala, že aspoň ušetřím, vyzkouším a poskytnu možnost nahlédnout co v boxech je i ostatním co váhají s koupí.

Prví měl přijít jeden pouze pro blogery z Německa, na ten jsem se těšila nejvíc, pak nakonec psali , že přijdou dva z Německa jeden na pečení. Tak už jsem byla radostí bez sebe a zaregistrovala jsem se i do testování Italského boxu. Všechny podmínky jsme splnila a už jen čekala až mi boxy dojdou domů....a ono nic, první články na ostatních blogách již byly a u mě nic, tak začala dlouhá komunikace s Brandnozz týmem ,kde se stala chyba, no zkrátím to komunikace byla absolutně neprofesionální, z jejich databáze vypadl telefon na mě a prý proto nedoručili, nebyli absolutně schopní říct ,kdy dorazí - no po skoro dvou týdnech ,kdy už doma byl dávno Italský box jsme musela sama vykomunikovat s firmou GLS dodání a to jsem neznala číslo zásilky nic :/ Takže prostě tohle se OPRAVDU NEPOVEDLO!!!!

Když boxy dorazily, byly oba poničené, jeden promáčený od vylité coly a druhý promáčklý a vysypané zdobící kuličky!!! Fakt jsem měla chuť ještě o nich psát a testovat!!! Měla jsme chuť boxy rovnou hodit do popelnice!! Ale nakonec jsem pro Vás otestovala vše...tedy téměř. Na něco opravdu nemám žaludek a odvahu :)) No probereme box po boxu, první došel Italský , tak se na něj podíváme.


Tento box dorazil včas a naprosto v pořádku. A měla jsem z něj velkou radost, obsahoval kvalitní sušené těstoviny, olivový olej, kupu bujonů a rýži.
  • Arborio - kvalitní a velmi dobrá rýže vhodná na rizoto, vyzkoušeno a doporučuji všemi deseti
  • Olivový olej - kvalitní extra virgine výraznější chuti, opět mohu jen doporučit
  • Těstoviny - no z těch jsme na větvi!! Dokonalé, výborné  no však si vysloužily vlastní recenzi :)
  • Bujóny - ta ty jsou krapet kontroverzní, nápis neobsahujeme glutamát je slibotechna nebo takhle oni ho neobsahují vcelku ,ale pěkně rozebraný na součástky. Takže asi takhle když prodáváte auto po částech neprodáváte přeci auto ,ale jen díly a to zda se z toho pak sestaví auto je jen náhoda ne? :) Já si vybírám kvalitnější bujony, bio apod. Ale bohužel jak jsem zapátrala díky mé čtenářce i tady je glutamát rozebrán na součástky :/ Jsou vyjímky,ale o tom jindy. Prostě pokud se fakt nestíhá je bujon dobrá věc,ale nesmí se nestíhat moc často!!! Takže jako krizovka ok, chuťově jsou lepší než jiné chemické to zase ano, to musím uznat. Ale určitě nemohu doporučit! 
Takže tento box suma sumárum, pro mě za známku 1- , obsahoval kvalitní věci a bujony jsem až tak nevnímala, takže mě tenhle boxík navnadil na ty další a moc jsme se na ně těšila...Jako další dorazily oba Německé boxy, a oba jak jsem psala pochroumané a poničené!! Takže za to body dolů plus za špatnou komunikaci také!  První jsem otevřela promáčený box...



Jak vidíte na fotkách za promáčení mohla vylitá kola..i když trochu v ní zbylo a opravdu nelituji, že se vylila! Jednalo se totiž pro mě o absolutně chemickou sladidlovou bombu, ta pachuť co zůstala na jazyku no fuj!! Horší pití jsem asi ještě neochutnala!!


Dále jsem si box rovnou rozdělila na dvě hromádky, první co mě zaujalo:
  • Směs brusinek, čokolády a kešu - na té jsme si říkala si pochutnám v práci , ta bude dobrá..no po otevření jsme zjistila, že ta čokoláda je asi z kategorie té nejlevnější pomalu snad bez kakaa! No když řeknu , že ani v práci to nikdo nechtěl a leželo to tam dost dlouho tak to mluví za vše!
  • Černá čočka - ještě jsem nezkoušela,ale ta bude super, doporučuji! Na luštěnině nebude co zkazit! A ráda otestuji.
  • Olivový olej - opět spokojenost, výraznější chuť a je extra virgin. Takže body nahoru :)
  • Bombony bez cukru - bez cukru znamená se sladidlem - chemie a opět mi v práci řekli co to nosím za hnusy :/

Druhá polovina je co mě rovnou nezaujalo:
  • Nějaký guláš v piksle - no tohle prostě nekupuji, hotová jídla na ohřátí u mě nemají místo!! A vypadalo to fakt divně, no letělo to rovnou do koše!!
  • Hotová omáčka na lasagne - ještě neotestována, zase polotovar, fuj sama bych si to nekoupila...stejně půjde do koše.
  • Cola - no o té jsem psala výše, prostě hnus. 
  • Milk Shake - chemická bomba, boože proč dávají do milk shaku sladidla :/
Tak shrnuto a podtrženo tenhle box je propadák!!! Nic za co by stálo utrácet a pardon s olivového oleje a čočky si na zadek nesednu.  Tak jdeme na druhý pečící box. Tam zase bylo rozbité ozdobné sypání.. A po ochutnání nelituji!! Zase chemická chuť, přijdu si že jsem si pořídila ne food box ale set Já malý chemik!!


No a tohle byl asi nějaký vtípek.. to asi abych si pořád nestěžovala na to že tu chemii musím hledat tak jsem dostala komplet plnou lahvičku umělého sladidla a krásně žlutý balíček margarínu ---hmm koš si smlsnul!!!!! Pardon neměla jsem ani odvahu otevřít a otestovat, na to se mám moc ráda.


Teď produkty, které otestuji,ale sama bych za ně neutrácela. Milka muffiny a hotový krém do dortů, já prostě polotovary nekupuji takže bych si je opravdu sama nekoupila,ale chci je aspoň ochutnat... Ale za mě nedoporučuji utrácet.. upečte si svoje muffinky do kterých víte co si dáte a krém si taky připravíte bez umělotin a sami.

 
A konečně se dostáváme k tomu co mě potěšilo :)
  • Sušenková pomazáka -  ta i složením a chutí zabodovala, určitě až dojde se po podobné podívám, fakt skvělá k snídani, ta chuť mě dostala, mňam.
  • Bílé šumivé vínko Mia - tak to bylo mooooc dobré, takové slaboučké s menším obsahem alkoholu, sladké, prostě holčičí záležitost, moc mi chutnalo a hned jsem se dívala kde sehnat velkou lahev :)
  • Sušené brusinky - do pečiva se hodí, prostě klasika, nic proti
  • Likes sušenky - dobrý vtipný nápad, chuťově klasiky polomáčenky, takže dobré, pokud jste na sladké jako já budete spokojení :)
  • Mouka na pečení - vyzkouším na vánočky a bude určitě super !! :)
Takže celkově je pečící Německý box tak půl na půl,ale spíše kladné hodnocení, tady už je co testovat :)

A poslední mi dorazil první český boxík, dorazil v pořádku, včas - PPL je spolehlivé,tedy většinou ..


  • Ořechový likér Magister -pěkné balení a chuťově zajímavý ořechový likér,který i krásně voní, využiji hlavně do pečiva. Za mě ok :)
  • Vanilková kofola - přiznám se tyhle hodně slazené limonády si nekupuji, jen jednou za čas a to klasickou coca colu nebo točenou kofolku, tohle je už na mě strašně přeslazená a zase o fous větší chemie. Ale proti gustu...
  • Brambůrky - ano občas si prostě smažené brambůrky a podobné šmakulády koupím, tyhle jsou pro mě ,ale bez chuti :/
  • Žvýkačky - ty jsou super, nadchly mě chutí.
  • Bombony - netestovala jsem, zase kategorie kterou nekupuji, přítel otestoval rád,ale prý nejsou chuťově nic moc - cituji "Slabota" konec citace :)
  • Fitness lupínky - jako takhle s musli to nemá nic společného, je to sladkost plná sacharidů co bych nikdy nepovažovala za něco hodné názvu fitness, prostě sladkost jednou za čas, chuťově dobrá, hoodně sladké ,ale do mléka dobré. No jelikož celé balení snědl přítel a moc si pochutnávat musím dát kladné hodnocení :) 
  • Rozpustné cappucino - já vím opakuji se,ale zase něco co nekupuji, ano kupuji rozpustnou kávu,ale kvalitnější a bez příchutí, cukrů apod. A absolutně nesrovnávám kvalitu celkově rozpustné a klasické pražené kvalitní kávy. Co se týče chuti je dobrá a hodně sladká,ale až dopotřebujeme určitě nekoupíme znovu. Ale pokud máte tohle rádi mohu doporučit. 
  • Hotová omáčka na těstoviny - dobré složení, tak jsem byla nadšená a udělala si hned k večeři. No chuť už hooodně pokulhávala, přemíra cibule - proč asi , je to levné že :/ A chuť spíš jako lečo ...  výsledek bolelo mě po ní břicho a byla jsme jak balon. Takže složení není všechno ta chuť je taky hodně důležitá, pokud máte rádi cibulovky a kyselost mohu doporučit, v opačném případě si omáčku z rajčat připravte během deseti minut doma sami :)))
Takže co došli jste až na závěr nebo jste mě chtěli za kritiku zabít už v půlce?? :)) Jako nejsem rozhodně zhýčkaná a snob v jídle,ale za své vydělané peníze chci to co mi chutná a kvalitu, protože si ty peníze musím zasloužit, vydělat a vážím si jich a mám ráda své tělo a nechci mu zbytečně přidávat chemickou nálož, když i tak se chemii nevyhneme. Takže za mě tento projekt je propadák! I kdyby stál 49,- do něj nejdu, jsem ráda , že jsem si vše mohla vyzkoušet "nanečisto" a děkuji , pro mě to není. Pokud by se vše uchopilo z lepší stránky tak ano food box jako takový bych si ráda koupila. Ale ne takto...

Co vy a Váš názor ?










Komentáře

  1. Já jsem se tak těšila, že to bue nějaký super boxík, kde vyzkouším něco nového. Tohle se mi ale taky nelíbí, a pro těch pár produktů, které tam byly dobré, se to určitě nevyplatí. Nepochopila jsem hlavně sladidlo v lahvičce, margarín a spoustu dalších zbytečností. Jsem ráda, že jsi to takhle hezky napsala, jen jsi mě ušetřila utrácení :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně jak píšeš tohle se prostě nevyplatí :/

    OdpovědětVymazat
  3. Vau, tak ty tě hodně dopálili :D Já jsem po té cole nespala celou noc, blbec no. Až někdy ve čtyři ráno jsem si přečetla, že je se zvýšeným obsahem kofeinu. A to na mě kofein normálně působí blbě, natož ve zvýšeném množství :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě taky kofein moc nefunguje..tak by mě zajímalo zda by na mě měla efekt :)

      Vymazat
  4. Tak já jsem taky podlehla všeobecnému šílenství a boxy si objednala. První, co mě zarazilo bylo, že šlo platit pouze kartou. Nenabízeli žádnou možnost bankovního převodu. Prostě vám každý měsíc měli sami strhnout peníze z karty.
    Jinak box byl pro mne zklamáním, já jsem prostě více na ty zdravé věci.
    Přišel mi i ten italský a z toho jsem byla nadšená. Bujony jsem porozdávala a na těstovinách jsem si fakt pochutnala, byly vynikající!!!
    Díky za recenzi, krásné svátky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo ty těstoviny se vážně vydařily!! :) Tobě taky krásné svátky :)

      Vymazat
  5. Jani, opravdu ti děkuji za tuto recenzi. Jsi snad první, kdo dokázal napsat upřímně, jinak se mi nechce věřit, že by blogerky, co píší o zdravém životním stylu byly poměrně spokojené s boxy. Pro mě jsou naprosto nepřijatelné a vlastně je ten obsah ještě horší, než jsem si myslela. Margaríny a sladidla by snad neměl jíst nikdo. I proto jsem nabídku okamžitě zamítla. Bylo mi jasný, že základních surovin, ze kterých vařím, tam moc nebude. A taky, jak píšeš v úvodu, masovost, s jakou zaútočili, mě nějak odpudila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se recenze líbila :) No asi mě všichni znají, že prostě kritikou nešetřím, a to že něco dostanu zadarmo mě nezavazuje k tomu chválit a lhát! To podle mě na blog nepatří, prostě produkt ohodnotím stejně jako bych za něj sama zaplatila. A tady bych ty peníze fakt proplakala!

      Vymazat
  6. Děkuji, děkuji, děkuji a já kvůli boxu chtěla vyběhávat možnost platby kartou a dokonce mi i slza ukápla, že nestihnu první.....O nic jsem nepřišla, ble =/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že tyto boxy za žádné vyběhávání čehokoliv nestojí ...

      Vymazat
  7. Vidím to dost podobně...také jsem ochutnala všechny, nejméně mě zaujaly ty německé boxy...tolik polotovarů...No dál už do toho nejdu, i když by nabídli sebelepší cenu...nechci aby se z blogu stala jedna velká recenze...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to já se na ty Německé nejvíc těšila a takové zklamání...

      Vymazat
  8. Mě to nějak odradilo už od začátku, bylo mi celkem jasný, že většina toho musí být konzervovaná a nechtěla jsem dělat reklamu něčemu, čemu od začátku nevěřím. Potají jsem doufala, že nebudou všichni tak odmítaví jako já a někdo to vyzkouší, takže díky, že jsi mi potvrdila intuici! ;-)

    Terka

    OdpovědětVymazat
  9. Onii věděli, proč ti mají poslat vadné boxy, za tuhle recenzi si plné nezasloužíš! :D

    Samozřejmě si dělám legraci! Dík za tvůj bezva upřímný názor, sama nechápu, že box všichni vychvalovaly, zejména "healthy" blogerky :/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky