Černý čaj Assam a čaj s granátovým jablkem - recenze

Tak jsem zas neodolala a při čekání na vlak utrácela za dobrůtky, tentokrát ty bez kalorií :) A to za dva pro mě nové čaje, tedy spíše nové příchuti. Předem chci říct, že čaje mám ráda kvalitnější , né úplnou špicu zas tak se v nich nevyznám abych musela mít čaj za x stovek,ale prostě ty dobré bez chemie, jen s dobrými ingrediencemi apod. Jinak obě firmy jsou u mě doma poměrně dlouhou stálicí.

Nejdřív jsem sháněla nějaký silný , kvalitnější černý čaj, ideálně v nálevových sáčcích, takové to ,když člověk nemá čas nebo chuť dělat sypaný. A padl mě do oka čaj Assam od Grešíka, jeho čaje si kupuji již léta nikdy jsem nebyla zklamaná. Čaj slibuje povzbuzení a opravdu silnou chuť. Což dodržuje, chuť je opravdu silná a stačí 3minuty louhovat, kdo má rád samozřejmě hodně výraznou chuť nechá déle. Co se týče povzbuzení, já piji i kávu a to je pak člověk krapet imunní na povzbuzení u čaje, takže na sobě to nepozoruji. Obal se mi moc líbí, moc se hodí k černému čaji nemyslíte? :) Cena je pouze 30Kč takže podle mě hoodně výhodné balení za 20sáčků a přitom je čaj kvalitní.
Hodnocení :10/10



Druhým úlovkem je známá firma English Tea Shop, asi všichni znáte mají x druhů čaje, a všechny co jsem kdy vyzkoušela jsou výborné :) Mají i velmi zajímavé příchuti, já tentokrát sáhla opět po sáčkovém ( 20 ks ) zeleném čaji s granátovým jablkem. Je chuťově velmi jemný a je zde znát lehké ovocné aroma i chuť. Složení je skvělé, na fotce vidíte sami, že zde nenajdete nic co by vadilo, je tak jednoduché, že víc už to ani nejde :) Navíc nese označení BIO a Fair trade! Zalévá se jako jiné zelené čaje cca 70-80°C a louhuje pouze 3-4 minuty, ale zase kdo má rád silnější není problém nechat déle. Cena je 55-80Kč, podle toho kde kupujete.

Hodnocení:9/10

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky