Pár tipů na nákup

Dnes jsem si pro Vás nachystala článek s pár tipy na nákup zajímavých potravin, dnes se nejedná o nějaké zvláštní dobrůtky, spíš o tipy, kde sehnat klasiky o něco lepší nebo zajímavější. Možná budete většinu znát a používat, ale třeba se nějaký tip bude hodit :)

Celozrnné špagety 
Tyhle konkrétně mám od firmy REJ food, se kterými spolupracuje výživový poradce Havlíček, ne že bych si je kupovala kvůli němu, to tedy rozhodně ne a navíc se mi nevím proč strašně nelíbí balení :/ Takové nemoderní...a velká fotka Havlíčka,ale ok asi to někdo třeba kupuje kvůli němu. Mě se ovšem líbí složení a poměr cena kvalita je skvělý. 500g stojí totiž 35Kč, což mi za zdravější verzi špaget rozhodně stojí. Mají vyšší nutriční hodnotu, což znamená více minerálů, vitamínů, bílkovin a hlavně 2x víc vlákniny! Mají také nižší Glykemický index - dobré vědět při dietách a celkově zdravém životním stylu. Jsou ze 100% semoliny a jsou navíc vyrobeny v Itálii, což je mi víc než sympatické :)

Na oficiálních stránkách se dokonce dočtete energickou hodnotu :
Průměrný obsah živin ve 100g:

Těstoviny celozrnné
Energie v kJ: 1429
Bílkoviny v g: 12,5
Sacharidy v g: 67,2
- z toho cukry: 3,5
Tuky v g: 2,0
- nas. mast. kys.: 0,5
Vláknina v g: 6,0
Sodík:

Vaří se tedy o něco málo déle a na chuť jsou jiné než klasické, je tam jakoby maličko oříškovější chuť, jsou  skvělé jak na sladko i na slano. Koupit se dají v například v Globusu.
Hodnocení:10/10


Spar Pesto alla Genovese
Tohle je pro mě hoodně zajímavý objev, pesto jako taková si v létě dělám sama doma nebo ho přes rok kupuji v DM drogerii od Alnatury, kde je podle mě chuťově i složením nejlepší, stojí ovšem kolem 69-75Kč za menší skleničku. Takže na některé recepty ,kde jeho chuť až tak nevynikne je mi to maličko líto. Proto když jsem objevila ve Sparu jejich pesto 190g za cca 32Kč , tak jsem si hned ráda přečetla co obsahuje a docela potěšilo. Oproti jiným stejně levným firmám neobsahuje brambory nebo vlašské ořechy, ale sýr a Pecorino, jasně je ho zde málo,ale tomu odpovídá cena. Je zde bazalka, olivový olej, slunečnicový olej, piniové oříšky a kešu, takže složení vzhledem k ceně je dobré. Samozřejmě to není prostě to pravé pesto co si nachystáte doma a ani se nevyrovná tomu z DMky ,ale když se Vám prostě nechce tolik utrácet, nemáte zrovna po ruce čerstvou bazalku je tohle super alternativa! A je opět vyrobeno v Itálii.
Hodnocení: 7/10


Cottage bez příchuti
Tenhle sýr jako takový asi netřeba představovat,ale tahle značka je prostě ta nejlepší!! Best of mezi cottage sýry! Složení je jednoduché bez přidaných šmejdů. Jedná se o český výrobek. Balení se mi líbí, marketingově se jim povedlo navnadit spotřebitele na přírodu, čerstvost a že tenhle sýr to v sobě má všechno :) No jo nakupujeme i očima. Ale ta chuť je prostě skvělá, trochu hustší než jiné firmy a má mnohem mléčnější chuť!! Já osobně nemám ráda ochucené, to si do tohohle radši nasekám bylinky nebo zeleninu sama než si koupit chemickou nálož. A prostě tenhle Cottage miluji, kdo zkusí musí uznat, že je nejlepší :) Cenu si bohužel nepamatuji,ale určitě není dražší než ostatní značky.
Hodnocení: 10/10


A co vy máte zkušenosti s těmito produkty? Chutnají Vám?


















































































































Komentáře

  1. to pesto je skvělý:) a cottage miluju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak jsem ráda, že tohle pesto jsi také objevila :)

      Vymazat
  2. Tenhle a ještě cottage jeden cottage jsou nejlepší. Rozčiluje mě značka meggle tuším, která je hrozně kyselá - hořká? Ani nevím.

    OdpovědětVymazat
  3. cottage báječný český miluju! žádný lepší na trhu ani není!:) škoda, že kdysi stal 16 kč a dnes stojí kolem 26 kč :( těstoviny jsou taky super, zdravá varianta těch obyč :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo myslím, že sotjí kolem těch 26 i v Globusu

      Vymazat
  4. Oceňuji tip na bazalkové pesto. Když jsem počítala náklady na domácí výrobu, tak jsem ho (prozatím) zamítla :-D Počkám si na léto, až si bazalku vypěstuji sama. Oblíbila jsem si hráškový krém a bazalkové pesto ho skvěle ochutí, tak teď už vím, kam si pro něj skočit. Děkuji
    Špagety jsem kupovala taky, ale radši mám z Lidlu. Jsou levné a chuťově mi příjdou ještě lepší.
    Tenhle cottage neznám, ale až na něj narazím, automaticky ho přihodím do košíku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip jak ochutit hráškový krém, to jsem ještě nezkoušela :) A Lidl mám kousek tak se tam podívám

      Vymazat
  5. já cottage zbožňuju, a po tom pestě se zkusím mrknout :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se podívej, bude ti mooc chutnat

      Vymazat
  6. Tenhle cottage jsem ještě nezkoušela, příště koupím a mrknu i na to pesto :) Celozrnné špagety beru v Lidlu, kde vyjdou finančně nejvýhodněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teeda ten Lidl musím prubnout....css já tam nějak nechodím a poslední dobou slyším chválu na zajímavé potraviny

      Vymazat
  7. Tenhle cottage je best ever!! Nesnáším ty kyselé (a to je většina zbylých) - ať už meggle, albert cottage atd. Nedokážu ho do sebe dostat víc než půlku, tohle je ale úplně jiná liga. Cena je (Billa) 19,- což je další velké plus: objemově největší a přitom prakticky nejlevnější. Stejný mají v Makru od Fine Food (taky made in CZ) a vyjde ještě na 3,- za kus levněji. Kupuji ho tedy po platech ;-)
    Celozrnné těstoviny jsem koupila abych pravdu řekla teprv jednou nedávno ve zdravé výživě, mám doma těstovinový strojek, takže ve tětšině případů používám ten, chuť je nesrovnatelná. Ne vždy je na to ale čas. Tyto těstoviny jsou prosím koupitelné kde? (nějaký kamenný obchod..?)
    a co se pesta týče - jsem vysoce alergická hlavně na jejich ředění bramborami, škrobem apod. A přitom cena je mnohdy absolutně neadekvátní - snad kolem 70/80 kč. I když věřím, že jsou k sehnání kvalitní kusy, cena mě vždycky zaručeně odradí, takže tadyd taky jedu pouze cestou domácí výroby. Pesto není taková "nutnost" jako těstoviny, když se chce člověk najíst :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Bille je takhle levný jo? Díky za info.
      Do Makra také chodím,ale zas nemám takovou spotřebu jako ty :)))) Takže plato byhc neupotřebila.
      Závidím strojek na těstoviny :/ to je takové moje přání koupit si ho a pár nástavců

      Vymazat
    2. pokud ho za posledních pár dní nezdražili, tak ano :)
      jinak plato v Makru = 6 ks a vydrží to třeba 3 týdny, takže s tím to upotřebit doma problém nemáme :)
      a strojek na těstoviny bylo mé vánoční přání před 3 lety - a cena mě velmi překvapila, stál tuším kolem 500,- (což mi přijde velmi slušné) i se dvěma nástavci - špagety/pappardelle (víc bych ani nevyužila) a funguje skvěle. Ručně to byl teror (a stejně mé válení stálo za starou belu), se strojkem je to otázka pár minut, umyté za 30 sekund a výsledek neporovnatelný.
      Nekupuju do domácnosti žádné kuchyňské "nezbytnosti", které pak většinou stejně stojí v koutě (jak mnoho lidí u mnoha "vychytávek" pak smutně potrvzuje :) ale sem investici fakt doporučuju. Otevře se nový obzor :)

      Vymazat
  8. Tip na kompletní rychlý oběd. Pesto bohužel není zrovna laciná záležitost, jak čerstvé tak hotové, a tak je někdy potřeba najít správný kompromis mezi cenou a kvalitou :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky