Nákupní seznam - Báťkovy sirupy

Tak a máme tu zase jeden kratší článek o novinkách u mě ve spíži. Tentokrát se jedná o jeden vánoční dáreček na ,který ž recenzi chystám jak sami vidíte docela dlouho :) Chudák sirup je nějaký opomíjený... K vánocům jsem tedy od našich dostala letos i nějaké ty zdravé pamlsky a mezi nimi byl i tento pampeliškový sirup. Zaujal mě na první pohled velmi pěkným balením a celkově se tvářil jako ten nejzdravější a nejpřírodnější produkt :) Tak si nejprve představíme firmu a pak co na to já a mé chuťové buňky.



Musím říct, že tuto firmu jsem až do Vánoc neznala, jen jsem ji párkrát viděla v obchodech Sklizeno. Ale na sirupy celkově moc nejsem takže bližší seznámení přišlo až ve formě dárku a já začala pátrat po netu abych se o nich dozvěděla něco víc. Stránky mají tedy také velmi povedené, opět samá příroda :) Nabídku mají také bohatou - kopřivové, pampeliškové, bezové a mnoho dalších pěkných sirupů.

Konkrétně já dostala pampelišku, která příznivě ovlivňuje močové cesty, ledvinové kameny, tvorbu a vylučování žluči, játra a ledviny celkově. Takže takový detoxikační poklad přírody. Takže volba se povedla, sirup je krásné zlatavé barvy ve skleněné lahvi. A co složení které je to hlavní ?


Složení:
Bylinný extrakt min. 61 % (pitná voda, květy pampelišky lékařské), sacharóza, kys. citronová, sorban draselný.

Cena sirupu je velmi přívětivá 109Kč za půl litru, což je dobré...upřímně nechápu proč obsahuje sacharózu a ne klasický med, třtinový cukr a podobně. Díky sacharóze je chuť sirupu pro mě absolutně špatná, taková jakoby umělá. Nikdy jsem to u sirupů nezažila, taková jakoby pachuť při dopití. Je to opravdu škoda. Když jsou sirupy slazené třeba medem, fruktozou je to opravdu mňamka,ale tohle mi nechutná ani trochu! Takže za mě opravdu nedoporučuji. Naštěstí sestra blog nečte,tak můžu napsat , že prostě polovinu jsem vyhodila :/

Už jste někdo jejich sirupy zkoušel?

Komentáře

  1. Ano!!! Mam doma uz druhy salvejovy a take cernobezovy a mamince k svatku matovy - myslim, ze jsou fakt bajecne, zadnou pachut jsem nedetekovala. ac sacharozu obsahuji take, ale zkratka ji asi prebiji silna chut bylin.. Takze za me rozhodne palec nahoru! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba je to jen pampeliškový, nevím,mě prostě ta chuť hodně odradila :/

      Vymazat
  2. verim, pampeliskovy "med" mam doma od babicky a tak nemam potrebu si ho kupovat, kazdopadne dobre vedet!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky