Foodpanda - recenze

Tak myslím, že už jste podobný článek možná někde na blogu zaregistrovali, Tým Foodpandy evidentně oslovilo pár blogů ,aby otestovali jejich stránky zajišťující rozvoz jídla, respektive máme tu nového konkurentka již velmi oblíbeným stránkám , budu hodná a nebudu tu zmiňovat jejich jméno :) Takže když mi byl nabídnuta menší finanční odměna neváhala jsem a rozhodla se otestovat, odměnu jsem rovnou využila na objednávku z jejich serveru od jedné z nabízených restaurací Pizza Nonstop. Takže tu budeme mít dvojí recenzi - na služby a web , a zadruhé na samotné jídlo.

První k webu, www.foodpanda.cz/ je klasický web ,který nabízí mnoho restaurací s dovozem jídla až domů. Na první stránce najdete klasickou přehlednou nabídku.


Zadáte pohodlně svou adresu - město a poté ulici kliknete na zobrazit restaurace a vyjde nabídka dovážky až k Vám na zadanou adresu. Velkou výhodou je také aplikace pro mobilní telefony, která Vám usnadní objednávku i když zrovna nejste u PC.


Po zadání adresy se Vám tedy objeví výpis restaurací, co bych webu asi vytkla je poměrně nezajímavý design stránek, nejsou ničím zajímavé, ale jsou funkční a jednoduché. Chtělo by to zapracovat na vzhledu, konkurence rozhodně na tomto poli boduje o dost  víc! Ale je pravda , že na tomto až tolik nezáleží. Velmi mi tu chybí lišta s nabídkou zda preferuji platbu stravenkami a celkově postranní lišta mi přijde méně přehledná než u konkurence, na té bych rozhodně zapracovala. Další rozklinutí nabídky restaurace už je dobře přehledná a kromě již zmíněného designu nemám co vytknout. Kladně hodnotím možnost platby hotově či ihned přes PayU. Samozřejmostí jsou i různé zvýhodněné akční nabídky na které je možnost využít info emailem. Co se týče nasmlouvaných restaurací mají širokou škálu, jen bohužel k nám na okraj Prahy mají zatím ne moc zajímavé restaurace opět u konkurence mají o fous zajímavější nabídku, takže pokud se toto pro mě nezmění určitě zůstanu objednávat u konkurence,ale možná to chce jen čas a nabídku rozšíří. Jinak s platbou i doručením jsem velmi spokojená, absolutně bez problémů! Servis tedy bez sebemenšího škobrtnutí na jedničku :) 



A co jsem si tedy objednala? Držela jsem se při zemi a zvolila 2x pizza - Salámovou s vejcem a česnekovou-sýrovou se špenátem. Obě byly velmi dobré, restaurace doručila jídlo teplé, platba kartou bez problému, Takže jsem spokojená a díky Foodpandě za možnost vyzkoušet jejich služby a restauraci za dobrou večeři :)

Komentáře

  1. V tuto večerní hodinu je to naprostá provokace :-)), ale pizza vypadá velmi chutně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a co teprve až dám recept na koblihy :))))

      Vymazat
  2. Že já takové příspěvky otvírám vždycky až večer! :D
    No, pizzy vypadají přepychově samozřejmě. Hned bych si dala od každé po kousku. :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo kdykoli se na ty pizzy ted znova kouknu mám chuť zabrousit na foodpandu a zas objednat :)))

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky