Restaurace NOI

Když jsme po delší době chtěli s kamarádkou zajít na oběd také jinam než do našich oblíbených vege restaurací padla volba na kamarádčinu oblíbenou thajskou restauraci NOI. Já tam ještě nikdy nebyla a poslední dobou mám celkově asijské jídlo víc než v oblibě. Restaurace se nachází téměř pod Petřínem a to na Újezdě , takže dostupnost z centra je skvělá. Interiér restaurace je moderní a velmi příjemný, všude dřevo, zajímavé židle, sedačky atd. Takže jsem si co se týče vzhledu restauraci zamilovala, tuhle jednoduchost miluji. Otevřeno je denně od 11-01hodiny takže je restaurace velmi oblíbená i jako bar/restaurant.

Obsluha po celou dobu taková normální, nijak mě neohromila,nakonec jsme na vše velmi dlouho čekali :/ Takže tady bod dolů,ale podle kamarádky je to den ode dne , takže asi jak se trefíte do nálady a energie personálu ... Jinak jsme si vybírala z klasického jídelního lístku,kde jsem zvolila MIX předkrmů ( Kuřecí špízek, zeleninový závitek, placka z krevet, arašídová a čili omáčka ), upozorňuji, že to je sakra velká porce takže jako předkrm pro mě nic moc volba :))) Byla jsem už dost najedená už jen po tomhle chodu. Jinak co mě uchvátilo byla arašídová omáčka to je pecka!! Výborná :) Musím udělat doma. Jinak jarní závitek průměrný co se týče náplně, přemíra nudlí a skoro žádná zelenina,ale zase skvělé těsto . Kuřecí špíz mě také moc neuchvátil a placka z krevet, je ve skutečnosti koule směsi krevet,která je smažená, ta mi nechutnala vůbec, bezchutná. Ale celkově překrm poměrně dobrý, omáčka to pozvedla o level výš :) Kamarádka si dala polévku Tom Yam Koong - Ostrá thajská polévka s krevetami, žampióny, rajčaty a bylinkami, byla prý naprosto výborná a porce tak akorát.


Druhý chod jsem zvolila netradičně , tedy na to co si obvykle dávám. Kang Knew Wan Ped - Kachní maso vařené ve vývaru ze zeleného kari s kokosovým mlékem, bambusovými výhonky, lilkem, paprikou, čili papričkami a čerstvými listy bazalky a to vše s jasmínovou rýží. A to byla chuťová bomba :) Výborné, krásně neservírované, kachna dokonale křupavá, pálivost jsem zvolila jemnou takže vše bylo dokonale chuťově vyvážená, omáčka postě skvostná, byla jsem unesená :) Zeleniny bylo v omáčce dost a byla krásně nasáklá chuti koření, prostě tohle jídlo byla pecka, na to se sem musím jednoznačně vrátit!!! Kamarádka zvolila salát Som Tam Thai - Thajská zelená papaya s čili papričkami, česnekem, rybí omáčkou, rajčaty, arašídy, zelenými fazolkami,a listovým salátem. Bohužel jsem byla tak přejedená, že jsem sotva dýchala, takže jsem ani nezvládla salát ochutnat,ale ta prezentace v krásné míse byla luxusně dokonalá :)

Dezerty asijské kuchyně mi nechutnají, takže jsem si ani zde nedala a navíc bych to nezvládla. K pití jsme si dali vodu, domácí zázvorovou a citronovou limonádu a ty byly neskutečně skvělé, osvěžující a hlavně nebyly přeslazené jako jinde. A káva Illy byla také dokonalá a hezky servírovaná. Jediné co bych asi trochu kromě pomalé obsluhy vytkla je zbytečně dražší pití, jídlo je zase vzhledem ke kvalitě naprosto za skvělou cenu. Takže suma sumárum rozhodně doporučuji a nebyla jsem zde naposledy na tom kari asi budu závislá :)

Znáte restauraci? 
www.noirestaurant.cz/

Komentáře

  1. Jani zajímavé čtení , ráda jsem se podívala na jejich stránky, i když orientální kuchyni zrovna moc nemusím obdivuji na ní hlavně vůni a její barevnost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě orietální kuchyni nikdy moc nemusela,ale poslední dobou mám na ní doslova nastavené chuťové pohárky :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky