Whisky - drink pro holky

Dnes tu máme post trochu netradiční ... A to takový velmi lehký návod na drink, kdy je základem whisky a zde konkrétně Jack Daniels. K Vánocům jsme dostali krásný set skleniček a tuhle velmi dobrou Danielsku :) Takže při první příležitosti , kdy k nám přišli přátelé jsme ji načali, jenže prostě nevím jak vy holky,ale na mě je whiskey hooodně silné pití, hodně hořké a prostě dám si maximálně jednoho panáka,ale není to ono. Tak jsem hledala nějaký recept jak pana Jacka trochu zženštit :)


A našla jsem skvělý a víc než jednoduchý recept na drink ,kdy zachováte sice chuť alkoholu ,ale zároveň jí zjemníte tak , aby chutnala všem holkám co chtějí se  svými protějšky popíjet whiskey a přitom si pochutnat :))) Potřebujete jen led, plátek jablíčka na ozdobu, kvalitní jablečný juice a jakoukoliv značku whisky. Do sklenice dáte běžně velkého panáka whisky, dolijete deckou nebo deckou a půl dobře vychlazeného jablečného džusu, dáte 1-4 kostky ledu a párty může začít :) Jablečná chuť se k tomuto druhu alkoholu skvěle hodí.


Dalším nápadem je například smíchání se zázvorovou limonádou a pár kapkami citronu,který použijete i na ozdobu, tohle pití Vás pak víc než zahřeje :) Ještě jsem tuhle kombinaci nezkoušela,ale rozhodně jakmile půjdu v obchodě kolem zázvorové limonády hned do toho jdu. A posledním tipem je spojení s citronem a limetkou, obě šťávy smícháte a doplníte trochou třtinového cukru - tento nápoj už je vhodný jako koktejl do velké sklenice s hodně ledem.


Tak a co vy a whisky? Chutná? :)

Komentáře

  1. Jo, přesně tohle je jediný způsob jak do sebe dostanu whisku! S jablečným džusem nebo ginger tonikem. Ale zjistila jsem, že to tak pije i pár chlapů v mém okolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo docela mi tenhle koktejl ,který je taaak snadný zachutnal :)

      Vymazat
  2. Osobně mám strašně ráda whisky především v čistém stavu, ideálně nějakou výraznější (takže spíš americký bourbon tipu Jim Beam). Každopádně i toto chutná dobře. Jablečný džus nebo zázvorový tonik jsou perfektní! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě musím vyzkoušet se zázvorovou limonádou :) Na mě je v čistém stavu hoodně silná

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky