Bruschetta Elita Picante a jednohubky k vínu

Na Biostylu jsem si nenakoupila jen mraky kosmetiky,ale i nějaké ty dobrůtky :) Na veletrhu jsem objevila stánek Ráj Oliv ,kde nabízeli 4 olivové pasty pro studenou i teplou kuchyni a to z řeckého Chalkidiki.Pasty jsou baleny ve skle, což se mi líbí, jsou poměrně dost velké 350g a po otevření by se měly ideálně do týdne maximálně dvou spotřebovat. Proto jsou ideální pro rodiny, na party apod. Množství je opravdu značné a všechny pasty jsou chuťově výrazné. Takže zapomeňte , že na posezení sníte celou porci,ale hodí se i do těstovin a na jakoukoliv tepelnou úpravu. Cena je podle mě naprosto skvělá - 99Kč . Navíc složení všech je výborné a chuť víc než zajímavá. Takže za mě určitě doporučuji ochutnat.

Druhy pasty:

Picante 
Tuto jsem po ochutnání všech zvolila domů já. Jedná se o směs zelených oliv s papričkami Jalapeno. Pikantní by na mě mohla být směs o dost víc, jedná se tedy o pálivost opravdu nízkou. Vyniká zde kyselost a slanost oliv. Na pečivu k vínu je to výborná mňamka :)
Složení: zelené olivy, zelené a červené papriky, papričky jalapeno, bylinky, sůl, panenský olivový olej, slunečnicový olej,  vinný ocet, kyselina mléčná.

Agioritico
Po této pastě jsem sáhla jako první na ochutnávce, protože miluji sušená rajčátka,která zde spolu s olivami jsou plus navíc řecké bylinky. Ale chuť je pro mě méně výrazná a spíš než rajčata jsou zde cítit papriky :/ Takže pro ty kdo hledají papriko-olivovou směs jsou vynikající. Pro mě až tak ne.
Složení: zelené a černé olivy, zelené a červené papriky, kapary, mrkev, sušená rajčata, cibule, bylinky, sůl, panenský olivový olej, slunečnicový olej, citrony, vinný ocet, kyselina mléčná.

Olivefeta
Jak už název napovídá , hlavními ingrediencemi jsou zde olivy a feta sýr. Na mě je směs slanější ,ale dobrá, po picante mě zaujala nejvíc.
Složení: zelené olivy, sušená rajčata, pečené červené papriky, sýr feta, bylinky, sůl, panenský olivový olej, slunečnicový olej,  vinný ocet, kyselina mléčná.

Kalamata
Výrazná směs pro milovníky řeckých černých oliv Kalamata. Já se tedy mezi jejich milovníky rozhodně nepočítám! Na mě moc slané a výrazné.
Složení: Kalamata olivy, česnek, bylinky, sůl, panenský olivový olej, slunečnicový olej, vinný ocet, kyselina mléčná.


Tak co vybrali byste si? Pro více info klidně jukněte na webové stránky.


A na co jsem je vyzkoušela jako první ? Na klasické jednohubky, opečené bruschetty k vínku. Takže stačí jen opéct kvalitní bílé pečivo, namazat olivovou směsí a ozdobit pecorinem či jiným sýrem. 


Druhá varianta bruschett je s mozzarellou. Plátky opečeného chleba potřeme kvalitním čerstvým sýrem bez výrazné chuti, poté plátek mozzarelly, cherry rajče a trocha bazalkového pesta :) Rychlé, výborné a navíc vypadají luxusně.

Dobrou chuť

Komentáře

Oblíbené příspěvky