Nové zdravé mlsání

Ve spíži se mi usadily jako dvě nové stálice tyhle dobrůtky - jedna je švestková tyčinka a druhé bonbony trochu jinak , zdravěji než jsme zvyklý :) Oboje je velmi zdravé s dobrým složením. Jako první si představíme tyčinku se švestkami. Je od firmy Damodara , což je rodinný podnik zabývající se výrobou a prodejem vegetariánských potravin. Vyrábějí dobroty bez chemických přísad, bez umělých sladidel, jsou jen přirozeně sladké, další zajímavostí jsou například instantní bezlepkové polévky, kaše do hrnku, lupínky ze zeleniny a jiných přísad apod. Mají opravdu široký sortiment.Více najdete na ofiko webu.


Mě asi nejvíc zaujaly instantní kaše do hrnku :) Které stačí jen zalít horkým mlékem nebo vodou a popřípadě dosladit podle chuti. Nabízejí Rýžovou s vlašskými ořechy a karobem ( což je podle popisu favoritka na ochutnání ), Pohankovou s jablky a skořicí, Jáhlovou s datlemi a Goji nebo třeba S dýní Hokkaido naslano :) Chutnali jste už nějakou? Já teď nějak chodím méně často do zdravé výživy, takže jsme ještě netestovala.


Další dobrůtkou ,kterou jsem tedy i otestovala, jsou jejich sladké ovocné tyčinky.Švestková tyčinka se lněným semínkem přistála na stole mě , díky jednomu novému food boxíku.A trefili se mi do vkusu jelikož švestky zbožňuji :) Tyčinka je vyrobená ze švestek, rozinek, kukuřičné mouky, lněného semínka a obochacená o vitamín C. Takže je bezlepková, což mnoho z Vás jistě ocení. A navíc i veganská! I když není přislazovaná, rozhodně se nemusíte bát nevýrazné chuti! Je totiž sladká na mě až až, takže jsem si ji rozdělila na třikrát a měla jsem ji jako výborný bonbon. Chuť je totiž výborná a navíc máte pocit, že díky lněnému semínku i velmi zdravá.  Kromě té co jsem měla já, nabízejí ještě Datlovou s kokosem ( hmmm :) , Makovou nebo Fíkovou s karobem.Tyčinky jsou baleny po 60 g a stojí kolem 23Kč

Druhou mňamkou jsou zdravé bonbony, které najdete na stránkách  Výživa hravě , vyrábí je Jana Hřebíčková, která se již dlouhou dobu zabývá péčí o tělo, zdravou výživu a například i iridologií. Díky čemuž se dostala k výrobě zdravé alternativy sladkostí - datlových bonbonů a lněných sušenek.Vše je ručně vyráběno a slplňuje Raw zásady. Samozřejmostí je , že jsou bez chemie, konzervantů, umělých barviv a podobných hegešů :) Nejsou ani doslazované, navíc jsou díky šetrné výrobě plné vitamínů a minerálů. Takže jsou ideální mlskou pro děti, nezvyknou si na doslazování a ještě si pochutnají, protože nabízejí xvariant, kde si prostě musí vybrat každý. A jsou vhodné pro vegetariány i vegany. 

Nabízené druhy:

Švestkové - datle  , slunečnicové semeno,   mandle,   sušené švestky,   skořice
Meruňkové – datle,   slunečnicové semeno,    mandle,   sušené meruňky,   vanilka
Pomerančové – datle,  slunečnicové semeno,  mandle,  sušený pomeranč,  perníkové koření
Citrónové -  datle, slunečnicové semeno,  kokos,  sušený citrón,  kurkuma, zázvor
Kakaové   - datle,  slunečnicové semeno,  mandle,  holandské kakao, vanilka
MátovoKakaové - datle, slunečnicové semeno, mandle, holandské kakao, vanilka, máta
Chilli      - datle, slunečnicové semeno,  mandle,  holandské kakao,  chilli
Jablkové – datle, slunečnicové semeno, vlašský ořech, sušené jablko , skořice
Černý rybíz - datle, slunečnicové semeno, mandle, sušený černý rybíz, kardamon
Ostružinové - datle, slunečnicové semeno, mandle, sušená ostružina, kardamon
Aroniové - datle, slunečnicové semeno, mandle, sušená arónie, kardamon
Rakytníkové - datle, slunečnicové semeno, mandle, sušený rakytník, kardamon
Borůvkové - datle, slunečnicové semeno, mandle, sušená borůvka, kardamon

To je příchutí co ?:) No já ochutnala na veletrhu pár a nejvíc mě zaujaly jejich nové Kakaovo-mátové,jsou fakt výborné, jen lituji, že jsme si koupila jen jeden sáček!! Zmizely na to ta ta a sežrala sem je všechny sama heč :D Sáček se prodává po 50 g a stojí 27Kč což je tady fér cena, a jsou výborné, rozhodně opět doporučuji s čistým svědomím.

Tak co novinky nebo znáte jak své boty už nějaký ten pátek ?:)

Komentáře

  1. Ty bonbóny bych klidně vyzkoušela, vypadají zajímavě

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, takových druhů sušenek a bonbonů. Asi budu muset něco z toho objednat :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky