Pečené kuře s nádivnou trochu jinak

Myslím, že většina lidí miluje kuře s nádivkou, je to výborné jídlo pro rodiny,ale co když jste jen dva, návštěva na oběd v nedohlednu,ale stejně máte chuť na kuře s nádivkou? A upřímně ohřívané kuře a nádivka tedy nic moc...no a je tu super řešení, nádivka trochu jinak. Recept jsem dělala z kuřecích prsíček,ale lze i z jiných částí kuřete, jen propečení bude trvat o něco déle,ale zase bude masíčko šťavnatější. Jinak ta nádivka, booože lepší jsem asi nejedla, super...výborné!! A i když přítel remcal, že tam nechce jablka a já slíbila, že je tam nedám, znáte to co oči nevidí :D A pak jak mu tam chutnala ...takže prostě vrazte tam jablko a kašlete na remcaly, stejně se jim budou dělat boule za ušima !!


Ingredience pro dvě osoby:
  • 2 ks kuřecích prsíček, rozdělených na menší kousky, jídlo bude rychleji a já mám ráda víc "kůrčičky", pokud máte klidně použijte i kuřecí prsa s kůží, recept bude chutnější
  • 100 g anglické slaniny
  • 1 červené jablko, menší
  • olivový olej
  • 2 velké hrsti na kostičky nakrájeného světlého chleba - ideálně italský nebo francouzský
  • 200ml kuřecího vývaru
  • sůl
  • pepř
  • kmín,drcený
  • čerstvou petrželku
  • 4 stroužky česneku
Nejprve si ochutíme maso solí, pepřem a trochou kmínu. Troubu předehřejeme na 200°C. Do zapékací mísy nakrájíme na menší kostky chléb, slaninu, jablko a přidáme na plátky nakrájený česnek. Lehounce zakápneme olivovým oleje a promícháme. V troubě pečeme asi deset minut. Poté vyndáme, zalijeme kuřecím vývarem,opepříme a opět dobře promícháme. Navrch navrstvíme kuřecí prsíčka a pečeme při občasném obrácení masa asi 20minut. Masíčko musí být krásně propečené a zlatavé. Pak už jen vyndáme, posypeme čerstvou petrželkou a podáváme.  Již není potřeba žádná jiná příloha, bohatě stačí nádivka. Jídlo je plné chutí a ideálně se sice hodí na podzim,ale recept se mi tak líbil, že jsme ho prostě musela zkusit už teď.


Dobrou chuť

Komentáře

  1. Tak to nemá chybu. Jednoduchý, rychlý a asi moc chutný. Určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, vypadá to skvěle. Mám velmi ráda recepty z "jednoho hrnce", v tomto případě tedy pekáčku. Nenapadlo by mě dělat, takto "rozstřelené kuře". Ale vlastně proč ne, když mohou být zabalené ptáčky nebo rozlítané/rozstřelené, tak proč by i kuře s nádivkou nemohlo být uděláno "rozlítaně". A musím se přimluvit za to jablíčko. Já osobně ho mám velmi ráda, když takhle peču kuře dohromady s bramborama, to je taky mňamka.

    dobrotydulinka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé to je dobrý název rozstřelené kuře :))) Jablíčko mi taky chutná například ke kachně se víc než hodí

      Vymazat
  3. Vypadá moc dobře a určitě tak i chutnalo :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Fantastický recept. Určitě zkusím.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky