Nákupní seznam - novinky ve spíži

Dnes Vám přestavím pár novinek,které jsem sehnala ve zdravé výživě nebo dostala jako dárek od kamarádky ze specializovaných obchodů :)



První jsou Coconut chipsy Indian curry , kokosové chipsy jsou delikátní křupavá alternativa nezdravým klasickým bramborovým chipsům. Jsou od firmy Tropicai a prodávají se ve třech příchutích - Chilli, Indian curry a sladké s cukrem. Jsou pražené a ochucené vždy organickým kořením, cukrem, solí apod. Já od kamarádky dostala s kari kořením, mořskou solí  a cukrem. Kari je zde velmi výrazné, na mě až trochu moc, ale pro milovníky indické kuchyně budou to pravé. Navíc i když se Vám bude balení zdát hodně malé - 75g za 99Kč - nesníte jich hodně, jsou o dost sytější a výraznější než bramborové. Balení ve dvou nám vydrželo docela dlouho, stačí na uspokojení chutě na něco pikantního, slaného apod. jen opravdu málo! Asi netřeba připomínat, že jsou absolutně bez konzervačních látek a jiných chemických dolaďováků :) Takže rozhodně stojí za vyzkoušení. Na další příchuť koukněte sem.


Hodnocení: 9/10



 Agávový sirup Country life


Tento sirup mám nejradši, a to hlavně proto, že je bio a navíc za super cenu - cca 60-70Kč za 350g. Agáve se vyrábí z kaktusu stejného jako tequila :) takže taková zdravá tequila se hodí ne? Má vysokou sladivost, je tekutý a dokonce se snadno rozpouští i ve studených tekutinách, takže s ním snadno nejen osladíte pokrmy ať už studené nebo teplé,ale i velmi dobrý a zdravý nápoj - pouze voda, sirup a trochu ledu s kapkou citronu :) Navíc jistě oceníte nízký glykemický index. 



Hodnocení: 10/10

Nugát Jannis - mandle s brusinkou
Tento nugát , nebo spíše vizuálně turecký med mi padl do oka ,když jsem měla chuť pořádně sladce zahřešit :)) Tak jsem sáhla po variantě s mandlí a brusinkou. Složení je dobré ( Glucose Syrup,Sugar ,Cranberries (16%) ,Almonds (14%) ,Honey ,Waffer Starch Potato ,Coconut ,Egg White ,Vanilla ) a po otevření je aroma opravdu sladce intenzivní což i chuť, velmi silná a extrémně sladká. Na mě tedy až moc a mám z ní pocit jakoby by byla až moc navoněná, cenu si už nepamatuji ,ale cca kolem 30Kč. Po druhé bych ji však nekoupila, ničím mě neuchvátila, přehnaně sladká a hlavně moc navoněná :/


Hodnocení: 3/10

Tak co vybrali jste si dnes něco dobrého co musíte vyzkoušet nebo už něco máte dávno doma ?:)

Komentáře

  1. Agávový sirup! Už jsem jej doma kdysi měla, a je to super nahrážka cukru (a jiných sladidel), takže si jej musím pořídit znovu, jsem sladká tetka :) Chipsy mě zaujaly, i když cena pěknáá no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sladivost je fakt dobrá a když má ještě ke všemu nízký Glykemický index sem s ním :) No jsou drahé na častější kupování,ale ty chilli bych ještě koštla, fakt jich člověk moc nesní, zvlášt tedy tehlech curry. U normálních brambůrků dám v poho někdy i půlku sáčku a u těhle si párkrát naberu a už nemůžu :)))

      Vymazat
  2. Tenhle sirup používám také a je super :) Jinak ty kokosové lupínky či co to je, vypadají moooc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně jsou takzajímavé, že je to i super dárek pro nějakého gurmána :)

      Vymazat
  3. Agávový sirup znám běžně, ale )plně valím oči na ty chipsy, kokosové?! No vypadají fantasticky! Těmi bych také nepohrdla, mňam!:D A tyčinku vidím také prvně =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyčinka takové pecka není,ale chipsy jo :D

      Vymazat
  4. Přesně tento agávový sirup mám a moc mi chutná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám nejradši na ranní ovesné kaše :)

      Vymazat
  5. Ty chipsy mi tedy dělají chutě. Kari a kokos je bezva kombinace. Navíc je to vlastně zdravé! krása

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo a vůbec jsou bezkalorií hahaha :))) No dobře trochu jich mají,ale jsou mooc dobré

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky