Co jsem ulovila nového?

A je tu zase Nákupní seznam aneb rubrika co jsem si ulovila dobrého :)

Ovesný flapjack s pistáciemi
Tuto firmu mám na Flapjacky nejraději - Wholebake - ceny se pohybují kolem 30Kč a mají necelých sto gramů - 80g. Není to tedy novinka u mě ve spíži,ale zaručená klasika, mají mnoho druhů. Tento s pistáciemi mám nejraději. Pistácie to je moje :D Žádná ochucovadla, barviva, bez pšenice, mléka - takže vhodná i pro bezlepkovou dietu. Jedná se o kalorickou bombu s ovocem, ořechy a navíc ručně dělanou. Ideální využití je,když nestíháte nějaké jídlo - oběd, večer, snídani atd. Protože energetická hodnota je vysoká! Tato tyčinka obsahuje ovesné vločky, rostlinný margarín ( rostlinné oleje, voda, sůl, emulgátor, přírodní aroma ), zlatý sirup, pistácie, sojová mouka a přírodní aroma. A ta chuť plná cukru a tuků je prostě návyková :D Ale když to bude místo jídla tak nám to přeci projde ne?:)))


Hodnocení: 10/10

Patifu - prémiové tofu paštiky
Tyhle "paštiky" mají v Countrylife už hodně dlouho , takže to není žádná novinka,ale já je ochutnala až teď a musím uznat, že jsou naprosto skvělé! Koupila jsem pro začátek jen dvě příchuti - Delikates a Gourmet. Jedná se o čistě rostlinné vegetariánské složení -Voda, tofu 25 % (sója, nigari), brambory, rostlinný olej, droždí, drožďový extrakt, cibule, sůl, koření, zahušťovadlo: karagenan, guma guar. Základ je u všech paštik víceméně stejný jen se mění přidané látky podle konkrétní příchuti! Já mohu všemi deseti doporučit Gourmet, ta byla opravdu výborná, výraznější a prostě skvělá :) Delikates je na mě málo výrazná a hodně jemná.


Hodnocení: 8/10


Komentáře

  1. Paštiky jsem ještě nezkoušela, ale pistáciový Flapjack miluju!!
    Hezkou neděli, L.

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, Flapjack by měli zakázat! Miluju ho, zrovna tahle značka je moje nej, s pekanovými ořechy nebo čoko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, vždy si řikám jak sním je půlku ale prostě nejde přestat!!!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky