Nejlepší filmy o jídle





Léto před námi, prázdniny pro ty šťastnější z nás v plném proudu a jelikož toho deště si užijeme bohužel letošní letní měsíce víc než dost možná se budou hodit tipy na filmy s tématikou o vaření, nejspíš jste je všechny už viděli, nejsou to žádné žhavé novinky,ale nevím jak vy ,ale já mám občas náladu tyhle skvělé filmy vidět zas a znovu :))) A navíc opakování je matkou moudrosti...

Ratatouille

Tohle je moje oblíbená klasika :) Prostě šikovná krysa s vytříbeným čichem a chuťovými buňkami nechápe proč by se měla spokojit s odpadky! Nejen , že je to první krysa co mi je sympatická,ale animáky prostě miluji a tenhle je tak kouzelný , že i kdybyste vaření nesnášeli ,po shlédnutí nadšené krysy ,která se v kuchyni prostě vyzná budete chtít uvařit alespoň míchaná vajíčka se špetkou estragonu :D

http://www.dan-dare.org/FreeFun/Images/CartoonsMoviesTV/RatatouilleWallpaper1024.jpg

Oui, šéfe! 

V této kuchařské komedie se v hlavní roli představí známý Jean Reno, kterého tedy až tak nemusím,ale v téhle roli jsem si ho zamilovala. Komedie je to sice průměrná,ale i přesto doporučuji shlédnout. Určitě se pobavíte :)

http://userdisk.webry.biglobe.ne.jp/023/698/00/N000/000/012/134840833651013204981_comme_un_chef_ver2.jpg

Julie & Julia

Tak tady jsem na vážkách, film jsem zkoukla do konce,ale žádná pecka to dle mého nebyla. Je to velmi klidný film, který si dokáže vychutnat do konce jen ten kdo má rád vaření :) A pochopí tu skrytou láskou a uklidňující rituál celého procesu vaření a navíc dokonalá herečka Meryl Streep je prostě v každé roli excelentní !! :)

http://emportal.cordonbleu.edu/Files/MediaFile/2053.jpg

Koření života

Tohle je béčkový romantický film s lehkým nádechem humoru,ale mě se líbil, taková slaďárna pro holky ochucená vařením :) Co víc napsat? Prostě si nalijte sklenku vínka, oblečte chlupaté ponožky  a pohodlně se uvelebte :)))

http://i.iinfo.cz/urs/koreni-warnerbros-129303025468233.jpg

2 $ocky 

Seriál ,který rozhodně pobaví a vaření tedy hlavně pečení dortíků je zde jen hlavní linie, kolem které je spousty komických situací. Pokud máte rádi tenhle druh sitcomů vřele doporučuji :))

http://www.edna.cz/runtime/cache/images/full/series/2-broke-girls/238ffc558481de9ad2dd54e4282e82b0-4fb5465bc628078d2bf7d643288aa13e.jpg

Samozřejmě je ještě pár filmů o vaření, ale ty se mi moc nelíbí a za to tyhle můžu s klidným srdcem doporučit :) A co vy máte nějaké tipy na co kouknout?:)


 

Komentáře

  1. viděla jsem asi jen první, to musím napravit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem mohla poskytnout nějaký ten film tip :)

      Vymazat
  2. Ratatouille je opravdu skvělej animák a s těma míchanýma vajíčkama máš naprostou pravdu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já bych určitě zvolila Julie&Julia a jako přídavek francouzský film Z prezidentské kuchyně :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle film se chystám také zkouknout,ale nějak jsem na něj zapomněla, takže dík za připomenutí :)

      Vymazat
  4. Julie & Julia je moja srdcovka, ja by som ešte pridala Pod toskánskym sluncem (keď si dobre pamätám - hostina pod šírym nebom) a Nějak se to komplikuje (nočná príprava croissantov), varenie tam prebieha síce okrajovo, ale vytvára krásnu kulisu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pod Toskánským sluncem jsem takév viděla, ale jsme si ho tolik s vařením nespojila, a navíc je už to pěkěn dlouho co jsem ho viděla naposledy :) A film Nějak se to komplikuje neznám, dík za tip

      Vymazat
  5. Ratatouille je prostě parádní!! Miluju! A jsem tak úchylná, že jsem si koupila i hru na Playstation Ratatouille ;)))

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejsi, já bych si ji hned koupila taky :D a je dobrá ?

      Vymazat
    2. Je, ale já jsem se teď hrozně sekla :( Ale dobra je :) Me bavi :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky