Co dobrého k pití?

Dnes tu budeme mít takovou menší recenzi na nějaké to letní pití co jsme v poslední době ochutnali  , nemyslím si , že byste asi zmíněné značky neznaly,ale přeci jen Vás něčím třeba inspiruji a zpestříte si nudné pracovní pondělí trochou toho letního alkoholu :D


Somersby cider

Jedná se o prémiové cidery bez umělých ochucovadel, barviv a podobných blee surovin :) Mě se tedy rozhodně i moc líbí jejich obaly, jsou fakt povedené. Firma nabízí tři druhy - klasika jablko, hrušku a nově i ostružiny.Všechny shodně mají 4.5% alkoholu, takže takové nízko alkoholové letní pitíčko :)


Cider Blackberry - jedná se o nejnovější příchuť, je ze všech nejsladší a jemně perlivá. Přiznám se, že ze všech tří chutná nejuměleji, není to tedy moje oblíbená varianta! Ale pro ty z Vás kdo radši sladké nápoje doporučuji vyzkoušet. Ani mi moc nepřipomíná cider, spíš taková alko limonáda.
Hodnocení:5/10



Apple cider - tak tohle je klasika,která je i nejznámější. Patří k podle mě k středně sladkým cidrům a mě tedy velmi chutná, prostě jeden z mích nejoblíbenějších. A s ledem je to ideální pitím pokud máte rádi jablečné cidery určitě ochutnejte i tento.
Hodnocení:9/10



Pear cider - tak tohle je hoodně zajímavá příchuť o fous sladší než Apple cider,ale ta krásná vůně i chuť hrušek je moc zajímavá a rozhodně stojí za ochutnání. A pokud máte rádi hrušky tak se možná tenhle hruškáč stane jedním z oblíbených alko osvěžení tohoto léta.
Hodnocení:8/10



Dalším zajímavým letním pitím je pivo...ale ne jen tak ledajaké, jak asi chutná spojení tequily a piva?? :D Ne , není to zvrhlost největšího kalibru,ale mooooc dobré pitíčko pro dospělé. Desperados Tequila Beer není jak by se podle názvu zdálo výrobek Mexika,ale Francie , trochu šok že?:)  Ale jedná se o první pivo s příchutí Tequily a , že je to moooc dobré pití svědčí i jeho popularita ve světe. Má velmi zajímavou chuť, jemnější než klasická piva a je sladší, prostě takový pivo drink. Pokud Vám nechutná klasické pivo ,ale chcete si se svou drahou polovičkou pivko dát tak tohle je to pravé pro nás holky :) Mňam, je fakt dobré. Obsahuj alkoholu je 5,9%
Hodnocení:10/10




Carling Cider - díky reklamě myslím, že asi není nikdo kdo by ho neznal, a uznávám reklama se mi docela líbí....ehm ,ale to je tak vše! Jinak tohle je podle mě jeden z nejhorších cidrů :/ Je strašlivě sladký a prostě taková chuťová umělotina, absolutně i po vypití dvou kouskům nevím proč bych si ho měla koupit znovu. Je prostě hrozně sladký a podle mě prostě nemá se cidrem nic společného, prostě sladká alko limonáda. Pokud ,ale máte rádi tyhle Berry cidry tak rozhodně kupte ten od Somersby je stokrát lepší.
Hodnocení:1/10




A na závěr jeden speciální pivník mazlík jako dárek od kamarádky. A to domácí pivo z Pivovaru Matuška, pivo se zde vyrábí řemeslným způsobem bez pasterizace a filtrace. A to konkrétně Apollo Galaxy, mělo by se jednat o pivo silnější ovocné chuti, přiznám se, že to zde tedy necítím. Na mě je to pivo velmi hořké a silné a jako neznalec piva a zrovna dvakrát mu zase neholduji si ho za sebe určitě nekoupím. Ale přítel z něj byl nadšený, je prý naprosto vynikající,ale také podle něj neholčičí a rozhodně už vím že mu k svátku koupím i jiné druhy. I podle kamarádka,který je dost pivní gurmán vím, že tahle značka fakt potěší. Takže zde doporučení nedám za mě ,ale za kluky odborníky :D , nejsem odborník ale pokud máte rádi pivko tak zkuste , navíc fandím malým firmám a zvlášť těm českým :)
Hodnocení:10/10


Zaujalo Vás něco nebo naopak už jste něco ochutnali? Těším se na Vaše komentáře.

Komentáře

  1. ostružinový a třešňový miluju!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo já asi nejsem sweet děvče :) Ale občas spíš - Bohu dík, život je hořký :D

      Vymazat
  2. Přiznám se, že z těchto znám jen Desperad, a to mi chutná, hlavně s limetkou :-) Reklamu na Cider neznám (nemám televizi :D), takže ten slavný Cider znám jen z obchodu, a nezaujala mě jeho barvička, takže jsem odolala. Ale Somersby klasiku bych ochutnat mohla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš dobrý nápad s limetkou to bude dokonalé :)

      Vymazat
  3. Měla jsem Carling a bylo to tak šíleně sladké, že už si ho nikdy nekoupím :D
    A zaujal mě Desperados, hned zítra po něm někde kouknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to přišlo fakt extrémní ta sladkost ....napiš až vyzkoušíš pivo s tequilou :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky