Čistící čaj s řepou Grešík

Nevím jak vy,ale já bohužel dvakrát do roka antibiotika holt mít musím :/ a jelikož všichni víme jaká jsou antibiotika pořádná chemie co tělu tedy vážně moc nepřidá, je ideální pak mít trošku detoxikační kúru ideálně regenerovat játra ,která léky trpí. Kromě přidání Lactobacillů ve formě tabletek většinou dám na bylinky a jasnou volbou je pro mě již umíchaný čaj od firmy Grešík. Ideální volbou je u nich Čistící čaj s řepou, který má organismus pročistit, dodat tělu minerály, zlepšit látkovou výměnu a celkově podporuje vylučování škodlivých látek z organismu.  Pan Grešík ho právě doporučuje po antibiotikách, nádorových onemocnění apod. Zlepšuje totiž činnost jater, ledvin i střev což jsou nejvíce detoxikační orgány těla. Takže když fungují tak jak mají je celkově lepší imunita.

Směs obsahuje: Červená řepa, čekanka nať, nať kopřivy, vřes nať, šípek, pampeliška, violka trojbarevná, fazole a pýr.


Nejen, že čaj vypadá na pohled krásně barevně, úplně podzim v šálku .Navíc i dobře chutná a to díky šípku. Takže rozhodně nijak netrpím při pití lahodného vlažného šálku tohohle detox zázraku :)Popíjet se může i dlouhodobě, po antibiotikách si vždy nasazuji na cca měsíc až maximálně tři. Kde měsíc intenzivně 3x denně a pak už jen jednou. A jestli mi vyčistí organismu a pomáhá? To je je čistě subjektivní pocit, necítím se po antibiotikách tak unavená a celkově mám lepší pocit, že pro játra i ledviny dělám i něco navíc a hlavně čistě přírodně :)


A co vy , máte nějaký rituál nebo postup jak posílit játra nebo celkově nějakou kúru po antibiotikách?

Komentáře

  1. 2xdo roka mít antibiltika je cajk, vloni jsem měla od září do prosince asi 4.. nonstop nemocná jako děs, letos mě to opět začalo a naštěstí po jedněch a nevypadá to tak špatně, jakmile mi šmiknou mandle tak snad už nikdy mít angínu nebudu a budu zdravá jako řípa, nic jiného mě totiž na zdraví nesužuje :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase na ty mandle pozor, já jako astmatik, jsem ráda, že mi je doktorka a maminka nedali ven i když ostatní radily, protože pak ti jde infekce rovnou na průdušky a to by u mě byla teda pěkná pohroma :/

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky