Co nového u mě ve spíži

Dlouho jsme tu neměli článek na nějaké novinky co jsem měla možnost ochutnat. Tak tu máme hned dvě, myslím, že minimálně jednu sto procentně znáte nebo jste již ochutnali :)


Pragomošt - Maté

Pragomošt je značka,která vznikla aby nám navrátila pravé limonády, nealko nápoje ve vysoké kvalitě jen z bylin a ovoce pokud možno na přírodní bázi bez barviv, aromat, ochucovadel a cukru. A samozřejmě s vyšším podílem cukru a to je mi hodně sympatické. Místo cukru tedy najdete v nápojích jablečný mošt,který je sám o sobě dost sladký. Jako první jsem tuhle značku zaregistrovala ,když mi ji kamarádka koupila na ochutnání s tím, že jsou to pro ní best limonády :) Dostala jsem variantu Maté - což je mix fairtrade čaje yerba maté a marocké máty ( velmi pěkná kombinace co? ). Chuť nápoje je velmi osvěžují a díky přirozenému obsahu kofeinu opravdu trochu povzbudí, sladká je spíš méně než více což mi na 100% vyhovuje! Nesnáším přeslazené limonády. Navíc mají i pěkné retro obaly, na této můžete vidět malířku Fridu :)




Pragomošt má však ve své nabídce hodně druhů tak proč si je nepředstavit, dělat reklamu něčemu tak kvalitnímu proč ne :) Miluji tyhle projekty.

Druhy limonád Pragomošt :

  • Jablečný originál = 50% podíl jablečného moštu bez přidaného cukru, neměla jsem možnost ochutnat,ale jakmile někde uvidím rozhodně je můj :) Na etiketě je tentokrát Jarda Štercl - tulák, tramp a velký propagátor jablečných moštů z první republiky. 
  • Zázvor = silný výluh ze zázvoru slazený jablečným moštem a třtinovým cukrem prý umí postavit na nohy :D A jelikož já a zázvor si rozumíme zajímá mě tahle limča opravdu hoodně. Na etiketě je Mercedes Composada ( anarchistka, feministka, bojovnice španělské občanské války )
  • Šípek = variantu šípek jsem měla v chlebíčkárně Sisters a byla naprosto skvělá, jemně sladká s výraznou chutí šípku. A kdo , že je na etiketě tentokrát? Ema Goldmann což je americká anarchistka a mírová aktivistka.
  • Anýz = anýz prý zbavuje mrzutosti, no přiznám se, že vůně anýzu mi extra nelahodí,ale stejně bych ochutnala co vy? Etiketu zdobí Kathleen Neal Cleaver členka vedení Black panter party...no ty jejich etiky jsou trochu psycho :D 
  • Café Zapatista = férové Ice coffee, černá, neslazená ledová káva z arabicy, tak tohle musím ochutnat! Neslazené Ice totiž neznám co vy? Etika tentokrát patří Subcomandante Marcosovi což je jak jinak ne mexický revolucionář. 
Tak co druhy zaujaly? Mě nejvíc Anýz a Café, tyhle musím co nejdřív ochutnat :)

Raw Bio Pizza

No tohle byl také dárek od kamarádky, prý ať ochutnám pizzu taky ve zdravé formě ...no koukala jsem na to teda dost podezíravě :D Uznejte sami , že na pohled to teda moc neláká...



Složení je jak jinak než pěkné a líbí se mi, slibuje, že tentokrát bude pizza fakt hooooooodně zdravou záležitostí :)


No po rozdělání cítíte zvláštní bylinkovo-kyselé aroma, a na chuť no jde to...ale přiznám se, mě prostě většina raw hotových pokrmů moc nechutná, ty sladké ano,ale slané moc ne :/ Nebo jsem zatím neměla štěstí na něco výborného co by mě přesvědčilo.  Navíc se tohle tak drobilo, že z toho bylo ve finále spíš krmení pro ptáčky :/ Takže to bych určitě viděla jako hlavní mínus, chuť je individuální a věřím, že zarytým Raw milovníkům asi strašně chutná,atd proč se to má proboha rozpadat jen když na to sáhnu? To je trochu nepraktické..Za mě tohle není zrovna něco co nutně musím ochutnat znovu...ale psssst kamarádce o tom ani muk :D Ne Dádo nečti to , vypni to fakt, nebo mě budeš poučovat jak je to zdravé :D



Komentáře

  1. Teda, ta raw pizza vůbec není lákavá.. Pobavila mě třeba mrkev ve složení :)) Ale určitě bych si ji nekoupila.. :(

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jojo ani na pohled mě nelákala ochutnat

      Vymazat
  2. ten jablečný bych ráda ochutnala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejvíc tu kávu a anýz :) určitě mají v obchodech slizeno, kam se co nejdřív chystám

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky