Vánoční dekorace trochu jinak

Dnes mám pro Vás tip na skvělý obchůdek Dragon Fly, kde nakoupíte nejen Vánoční dekoraci, pokud tedy stejně jako já neřešíte na poslední chvíli ,ale i překrásné doplňky pro ostatní sezony. Já si letos přivezla Vánoční adventní "věnec", proč uvozovky? No on je to totiž spíše adventní čtverec :D Krásná, decentní dekorace přesně podle mého vkusu.

A naše adventní dekorace :)

Zvolili jsme s přítelem jemnější a méně tradiční vánoční barvy - stříbrnou, jemně zelenou, přírodní hnědou a podklad do zeleno-stříbrný. A opravdu se do bytu víc než hodí, takže se těším až si za chvilinku nalijeme vínko a zapálíme první svíčku :)

Určitě doporučuji si obchod prohlédnout, já už ted vím kde budu nakupovat , paní Magdaléna totiž má vkus ,který mi víc než sedí , tvoří moderní a pěkné dekorace, pár foteček pro inspiraci z oficiálních stránek Dragon Fly přikládám i sem :) navíc výhodou je možnost osobního odběru v Praze 6 :)

A další inspirace z DragonFly


Přejeme krásnou první adventní neděli :)

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky