Práškové arašídové máslo PB2

Máte rádi burákové máslo,ale je na Vás příliš tučné ať už kvůli dietě nebo tréninkovému plánu? Nebo máte prostě rádi chuť buráku i třeba v palančinkách apod.? Za sebe musím odpovědět dvakrát ano :) Jsem burákový fanatik a zbožňuji ho a už jsem nesčetně krát slyšela od kolegyně , že je to tučné a ať si dám jen maličko...když ono to neeejdeeee :D


No a teď jsem našla novinku,která tohle dilema vyřeší! Jedná se o prášková buráková másla ve dvou verzích - kakaové a klasik - a obě mají světe div se o 85% méně tuku než klasické burákové máslo. A jak je to možné? Malý rodinný podnik Bell Plantation na své farmě pěstuje arašídy a ty poté pomalu praží a následně stlačením odstraní 85% tuků ( olejů ). Proces probíhá samozřejmě bez přidání chemických látek! Takže se nemusíte bát , že mi produkt chutnal jako umělotina!




Prášek má dvojí využití buď v suchém stavu přidáním do těsta, koktejlů, smoothie nebo se jen smíchá s trochou vody a tím získáme klasické burákové máslo k namazání na pečivo. Daleko lépe samozřejmě chutná například s rostlinnými mléky nebo mlékem klasickým. Ale pozor s tekutinou opatrně, přidávejte doslova po kapkách ať nemáte máslo moc tekuté.



Balení obsahuje 180g jemňoučkého arašídového prášku, vystačí na cca 15 porcí, kdy na jednu porci je počítáno s 2 pol.lžícemi. Složení není úplně čistě jen buráky ,ale u klasiky je přidána sůl a cukr a u čoko verze ještě kakao. Možná frfláte, že je to škoda, proč že tam je sůl i cukr atd. Ale upřímně bez toho by mi asi tohle máslo ani nechutnalo, má totiž specifickou chuť, není to taková plná chuť jako u klasického másla,asi mi tam prostě ty oleje chybí :( Neberte to tak , že mi nechutná, ale je to jiné. Také dobré,ale né tradiční burákové máslo. Takže za mě je využití samostatně nic moc, ale o milion lepší je přidat ho do palačinek , to je prostě lahoda :) Brzy recept dám i na blog. Nebo do koktejlů apod. Cena mi přijde tak akorát - 180g za 150,-Kč. Což je fér za zajímavou potravinu s mnoha a mnoha využitími. Asi si vždy jedno nebo dvě do zásoby koupím, v pečivu a zvlášť v lívancích nebo palačinkách je to prostě dobrota! To musíte vyzkoušet. Dá se koupit  zde.  A nebojte nejsem uplacená, máslíčka jsem si koupila sama od každého jeden a čokoládového už mám tedy opravdu po dně :D

Dobrou chuť

Komentáře

  1. Tak tohle mě hodně zaujalo ;) Akorát nemůžu přijít na to, jestli se to dá vyzvednout i osobně, když mají sklad na Praze 8.. :(

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě dá, stačí zakliknout v objednávce osobní odběr a pak už se jen dohodnout stejně jako já kde a kdy si předáme, já jeden den objednala a druhý už testovala jak mi chutná :)

      Vymazat
  2. Mě by zajímalo složení. Na jejich stránkách ho nemůžu najít.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do konce týdne nafotím, ale je to opravdu jen buraky, sůl, cukr a popřípadě kakao. Ale nafotím, i obal je nepřehledný člověk to musí déle hledat :)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky