Smetanové špagety

Tenhle recept je prostě dokonalost sama , našla jsem ho na blogu ,který nově sleduji. Jedná se o naprosto krásný kulinářský blog Coolinari. A za tenhle recept musím moc poděkovat, rozšířil řady našich oblíbených bleskových receptů na těstoviny zase o další skvělý a velmi jednoduchý pokrm. A pozor jídlo je to hooodně návykové.


Ingredience pro dvě osoby:

  • 200-250 g špaget
  • 250 ml smetany , já sáhla po dietnější variantě a použila jen 12% , v originál receptu je smetana na šlehání
  • strouhaný sýr Gran Moravia nebo i pecorino ( vyzkoušeno s oběma druhy a ani nevím ,který je lepší :)
  • sušené chilli papričky podle chuti
  • 100 g másla
  • čerstvá petrželka

Nejprve si dáme vařit těstoviny do dobře osolené vody. V hrnci zahřejeme smetanu, a za občasného míchání necháme zhoustnout, poté vmícháme máslo a až se rozpustíme vmícháme velkou hrst nastrouhaného sýra a chilli. Do hotové omáčky dáme špagety a pořádně promícháme, přidáme čerstvou petrželku a servírujeme s mističkou strouhaného sýra na případné posypání. 


Jídlo je to prostě jedním slovem božské, kombinuje to jednoduchost a rafinovanost, prostě božské :) Nedržela jsem se úplně původního receptu, kde je sýr pouze na povrchu,ale mě takto chutná víc, vynikne totiž chuť kvalitního sýra a celková chuť je o něco výraznější. 


Dobrou chuť

Komentáře

  1. Mňam, vypadají skvěle! Já dělala hodně podobné minulý týden, akorát byly s česnekem, ne s chilli:) Vyzkouším i tyhle!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem přemýšlela, dát tak i česnek :) Takže další budou zase trochu jiné, a třeba i rozmarýn by mohl být jako hlavní bylinka zajímavý...už máááám hlad :D

      Vymazat
  2. Tiež robievam podobne, akurát ešte na úvod orestujem cibuľku alebo cesnak (alebo aj aj, buď na masle alebo OO), a okrem petržlenu pridávam aj pažitku a citrónovú koru.

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. Jojo ideální když nemáme doma moc času,ale i přesto chceme něco dobrého

      Vymazat
  4. Taky dělám, přidávám ještě česnek. A dostala jsem na ně chuť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím zkusit ty různé varianty co mi tu všichni píšete - takže česnek, cibulka, citronová kůra hmmm mňam

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky