Zající v krabici aneb co nového ve spíži

Zajíci v krabici jsou asi už pomalu v blogosféře klasika, asi netřeba představovat , že se jedná o food krabičku překvapení, každý měsíc trochu na jiné téma a s pár recepty, aby byla inspirace co lze s dobrůtkami vytvořit. Tohle sice není nejnovější krabička,ale prosincové vydání, ale i tak se recenze hodí, jelikož všechny produkty co se v krabičkách objeví se dají normálně koupit na oficiálním webu Zajíců :) Koupila jsem si i nejnovější vydání,ale jaksi jsem ani nestihla nafotit, ale všechno bylo naprosto skvělé!! Tak použiji alespoň u tohoto vydání fotky na oficiálním webu místo mích, snad mi prominete ,ale snědli jsme vše tak rychle až se za to stydím :D

Musíte uznat, že hezčí krabici nikde nenajdete :) 

A takhle narvané bylo prosincové vydání :)
Tyhle dobrůtky jsme si objednala navíc :) Plus tyčinka byla jako omluva za zpožděné balíčku :) 



 Kešu máslo 
Celkově musím uznat, že produkty značky Meridian jsou naprosto skvělé, mají ideální jednoduché složení a na chuť jsou výborná , navíc cena Vám peněženku nezruinuje :) Já si vybrala Kešu jemné máslo. Výhodou kešu ořechů je nižší obsah tuků než u jiných ořechů. Navíc chuť je velmi jemná a opravdu kdo neochutná kešu tak nepochopí, u mě je v oblibě asi nastejno jako burákové,ale u přítele jasně vede, takže tohle máslíčko zmizelo rychlostí blesku. Jeho cena začíná na 105,- za 17g .






Mandlové máslo
Druhé máslo, které jsem musela ochutnalo byla luxusní mandlová varianta. Výhodou mandlí oproti jiným ořechům je jejich zásaditost, jsou to tedy oříšky ,které jsou pro naše tělo velmi zdravé. Opět vynikající chuť o něco výraznější než u kešu.  Cena je 99,- za 170g což považuji za hodně výhodné!



U obou máslíček je velkou výhodou čisté složení bez přidání soli, cukru nebo jiných olejů, jako je tomu třeba u firmy Marks and Spencer, ta složením moc pěkná nejsou, což je znám i v ceně, koupíte je totiž o dost levnější , než tato čistá a kvalitní másla. Ale naše zdraví za to stojí, takže pro mě je volba jasná :)

Ovocné trubičky a ořechy v ovocné šťávě
Upřímně tohle moc nemusím, zvlášť ořechy obalené ve velké vrstvě sladké ovocné šťávy, prostě  žužlavé gumové a uvnitř křupavé. Není to zrovna můj šálek kávy. Druhá varianta je ovoce sušené slazené nebo neslazené a slisované do tenkých plátků, to už je o poznání lepší,ale zase jsem poslala o dům dál. Tohle prostě asi nejsou sladkosti pro mě.



 Adveni kaše s čirokem, kokosem a kardamomem
Vynikající!! To je asi vše co potřebujete vědět, takhle kaše nemá tradiční chuť , je velmi zajímavá a kardamom s kokosem je kombinace ,kterou musíte ochutnat. Já si tuhle mňamkovou kašičku pěkně šetřím vždy jen na nedělní snídani, fakt skvělá chuť. Složení je jednoduché, jediné co je navíc ,je cukr, pro někoho by tam asi být nemusel ,mě to s ním chutná, kaše není přeslazená,ale ani bez chutná. Vřele doporučuji. 300g stojí 63Kč.



 Instatní Otalksá polévka do hrknu
Nemám ráda polévky instantní a jim podobné náhražky,ale zdravou variantu v podobě italské polévky jsme zkusila ráda. Složení je pěkné a hlavní ingrediencí je hrachová mouka a co vás překvapí bude asi obsah kokosu :) Chuťově je málo výrazná a hrachová mouka v podobě nočků nebo nudliček, nevím jak pojmenovat, mě moc neokouzlila. Musím však uznat, že za 17Kč je to ideální záchrana ,když v práci nestíháte! Takže pár si jich do zásoby koupím, člověk nikdy neví. Není to bůhví jaká dobrota,ale milionkrát lepší než chemické pytlíkovky.



Chipsy s červenou řepou
Tak ty teda vážně překvapily, jsou krásně křupavé a moc dobré, až tak , že nemůžete přestat! :D
Jsou opět převážně tvořené hrachovou moukou,ale tady je tedy o moc líp využitá. 43Kč mi přijde za menší sáček vzhledem k tomu, že se jedná o chipsy trochu moc,ale zase mají pěkné složení. Ale i tak se bez nich obejdu a za penízky radši koupím máslíčka :D



 Lifebar tyčinka 
Kdo by je neznal?skvělé a zdravé tyčinky lifefood jsou v mnoha příchutích a vždy naprosto skvělé, co k nim víc dodat? Jen , že je musíte ochutnat.



Rajčatové pesto Pulpamen
Ježkovi oči já tu sklenici málem snědla na posezení!!! To byla taková dobrota!! Pěsto je skvěle ochucené, ani moc sladké a ani moc kyselé. Je velmi husté  a do jídla nepřekonatelně dobré. Lepší jsem nikdy nejedla!!!!! Prostě jsem se zamilovala....hmmm. 320g za 89kč. Chtělo by to jen obří sklenice :D to je jediná vada!


Tahle vypadalo únorové vydání, které jsem nestihla ani nafotit :D

Meridian arašídoová tyčinka - tak pecka největší! Pokud milujete ořechová másla, tak tohle budete milovat snad ještě víc, do teď nám buráko-žroutům bylo trapné vzít si do kabelky pikslu másla a lžící ujídat třeba v metru..ale tohle to naprosto vyřeší, ideální mňamka na cesty a navíc dost zasytí.

Papardele také vynikající, na talíři vypadají moc pěkně a navíc jsou z kvalitní semoliny. Musíte je rozhodně zkusit.

Toť hodnocení všech vyzkoušených dobrot ze Zajíců v krabici. Na ostatní se ještě dostane a rozhodně bud informovat. Za mě obchod a celý projekt mohu jen a jen doporučit.


Komentáře

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, všetko vyzerá neskutočne dobre! Tie maslá!!! Akurát včera som hľadala mandľové a našla som niekde Rapuntzel 250g za 150 Kč, čo je super cena. Kešu-ové maslo som ešte neskúšala, to musím ochutnať určite. A ten čaj Yogi si tam nemala? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla,ale ještě jsem ho nezkoušela, jen krásně voní už i přes krabičku :) to je super cena, oříšková másla to je závislost :D

      Vymazat
  2. Bože, kešu máslo je moje nová závislost :D Koupila jsem si v Marks&Spencer a žeru ho pořáááád :D

    Krabička se mi líbí, ale ještě jsem neobjednávala.. radši si to prohlížím a zapisuju si, co potřebuju ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě u spencera trochu vadí že to je spíš směs než jednodruhové máslo, takže člověk úplně neochutná jak vlastně to kešu máslo doopravdy chutná :/

      Vymazat
  3. Měsíce a měsíce pozoruju tuhle krabičku a mám pocit, že už neodolám. Hodlám totiž konečně pořádně vařit i něco kreativnějšího, tak by se možná hodila... Navíc přímo ta krabice je nádherná, jak z Alenky v říši divů... :))))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky