Soutěž s Bohemia Olej

Zalíbily se Vám v poslední době recepty s využitím zajímavých olejů od českého výrobce Bohemia Olej? Pokud ano, mám pro Vás skvělou zprávu - ode dneška můžete totiž soutěžit o olej v balení 250ml dle vlastného výběru plus malé překvapení, které se dozvíte až po rozbalení případné výhry :) To abyste se měli také na co těšit.


Firma Bohemia olej lisuje kvalitní přírodní oleje z těch nejlepších surovin, navíc všechny jejich oleje jsou lisované zastudena, takže si uchovávají 100% výživných látek, vitamínů, minerálů atd. Oleje jsou natolik kvalitní, že je můžete používat jak vnitřně tak i na svou pokožku, viz. tipy na blogu Bellezza. Oleje jsou k dostání v malých 100ml skleněných lahvičkách nebo větších 250ml ,které jsou již v krásném tmavém sklu a o tuto variantu právě máte možnost si zasoutěžit.


Chceme se s Vámi podělit o to nejcennější , co nám velkoryse poskytuje sama příroda! Oleje od Bohemia olej. " 

Nelze než necitovat tuhle krásnou větu přímo z oficiálních stránek eshopu. Kde najdete širokou nabídku olejů ve dvou kategoriích Domácí oleje a Koloniální oleje. Obě kategorie obsahují mnoho kvalitních olejů, které mají různé účinky na tělo i pokožku. Stačí si proto jen vybrat , který doma potřebujete nutně právě Vy. Zda to bude například makový, hroznový, slunečnicový, sezamový nebo mnoho dalších. Zda potřebuje účinně snížit cholesterol, snížit tlak, doplnit zinek nebo jen něco pro svou přecitlivělou pokožku...takže proto jsme ve spolupráci s firmou Bohemia Olej nechali výběr na Vás.

Podmínky soutěže:

  • Zasílací adresa v ČR.
  • Každý výherce si sám vybere o jaký olej v balení 250ml má zájem. Což je i soutěžní otázkou : Jaký olej Vás nejvíce zaujal z nabídky Bohemia olej a proč chcete právě tento olej vyhrát? 
  • Být čtenářem mého blogu Cucinare con amore přes GFC ( v pravém rohu dát sledovat blog ), nebo sledovat Instagramový účet blogu, přes Google + nebo na FB Cucinare con amore + napsat pod jakým jménem a kde blog sledujete sledujete
  • Like na FB profilu Bohemia olej + napsat pod jakým jménem sledujete
  • Pokud budete soutěž někde sdílet, přidejte odkaz kde a můžete přidat ještě jeden soutěžní komentář. 
  • email, kde Vás v případě výhry mohu kontaktovat 

Soutěž trvá do 10.5.2015 - 12:00, poté budou vylosovaní dokonce 3 výherci!!! A to samozřejmě náhodně pomocí random. Takže tři výherci, to už je hodně dobrá šance na výhru a nezapomeňte součástí je ještě malé překvapení :)

Takže hodně štěstí!


Komentáře

  1. Já bych ráda olej z vlašských ořechů, protože jsem ho ještě nikdy nevyzkoušela, a přijde mi docela takový atypický, málo využívaný (nebo alespoň, když se kolem sebe "rozhlédnu" :-)). A také samozřejmě proto, že oříšky všeho druhu miluju a ráda zkouším nové věci. :-)
    Na Instagramu sleduji pod přezdívkou fitstrongkriss, tady jako Kriss a na FB jako Крисс Из Зимнего Царства.
    Like na FB e-shopu je samozřejmostí. ;-)
    email: fitkriss@seznam.cz

    Mimo jiné moc hezká soutěž, šance jsou opravdu veliké, tak třeba se štěstí pousměje. :-) Krásný den!

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj blog sleduji již dlouho jako happy.lenulka.
    Na FB jako Lenka Špaček
    Já ještě nemám jasno v tom, který olej bych ráda vyzkoušela. Váhám mezi lískooříškovým nebo konopným.... Oleje mám moc ráda... Ale favorit, co se týče chutí je makový olej, který je naprosto senzační do ranních kaší, salátů,... :-)

    Krásný den

    OdpovědětVymazat
  3. Mě zaujal makový olej :-) Poslední dobou jsem totiž mákem posedlá, a tak bych jej ráda vyzkoušela :-))
    Na fb sleduju jako The Crazy Ginger's Diary :-) a email je crazygingersdiary (at) gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi mě zaujal dýňový olej. Poslední dobou jsem dýním všeho druhu absolutně propadla. Navíc se prý hodí do zálivek i na ryby, což jsou zdravé dobroty, které miluji.

    Blog sleduji jako Kristýna Pavlačková, pod stejným jménem jej pak sleduji i na FB, kde mám olajkovanou i stránku Bohemia Olej :)

    Můj email: kristyna.pavlackova(at)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. sledujem ako Viera Sedlakova

    vybrala by som si hroznovy olej, mal by pomahat s histaminovou intoleranciou, na ktoru trpim :)
    vierka.sedlakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji přes GFC jako Sedmikráska. FB Lenka Kalašová.
    Bohemia Oleje znám, dokonce sleduji jejich videa na youtube :-) Přidávají tam super recepty.
    Ráda bych vyzkoušela dýňový olej, protože mě zajímá, jak chutná, a nadchly mě účinky, které by měl mít. Zajímalo by mě, jestli by něco udělal i s lupy a suchou pokožkou hlavy.
    E-mail: USedmikrasky zavináč seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Přidávám 2. komentář - soutěž sdílím zde: www.facebook.com/BlogUSedmikrasky.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj! Já tvůj blog a profil sleduju jako Vidličky a nože (stejně tak Bohemia olej), na insta pak jako terezaslunce a ráda bych ochutnala makový, protože mák je moje láska :) jo mail je tereza.sluneckova@gmail.com
    Krásný den! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc by se mi líbil olej z vlašských oříšků, protože celá moje rodina je zblázněná do všech druhů ořechů, rádi zkoušíme nové recepty a i každý obyčejný recept, by se s ním dal povýšit do nových rozměrů :).
    Sleduji tě pod jménem Garry Kitchen, Like jsem dala pod jménem Momo Uehara a můj e-mail je strasacek111@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Na FB sleduji tebe i Bohemia olej jako Lady eS, stejně tak i na IG i přes GFC.
    Nejvíce mě zaujal dýňový pro své účinky. Nejen, že obsahuje hodně zinku, který je pro tělo důležitý, ale také proto, že se dá konzumovat a zároveň z něho vyrábět domácí kosmetiku. Je skvělý na nehty, pleť i vlasy.
    lady.eees(zavináč)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla bych vyhrát lískooříškový olej, protože miluju lískové oříšky, a ráda bych s ním zkusila nějaké recepty
    Na GFC tě sleduju pod přezdívkou Camellia, FB pod jménem Zdenča P. (nechci zde zveřejňovat své celé jméno, jestli si ho potřebuješ ověřit mohu jej zaslat na mail)
    můj email: jasmin.a (zavináč) seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. GFC: Veronika, FB: Veronika Červená
    Nejvíce mě zaujal Hroznový olej, protože se mi v poslední době hodně zhoršila pleť i vlasy a tenhle mi ze všech přišel nejideálnější pro mě. :)
    cervena-veronika@seznam.cz

    Girl from countryside

    OdpovědětVymazat
  14. Chtěla bych vyhrát dýňový olej, do salátu je prý vynikající a má spoustu blahodárných účinků :)
    GFC: Maillot Rosa
    FB: Andrea Vaňková
    sdíleno: https://www.facebook.com/vankovandrea
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Chtěla bych vyhrát dýňový olej, do salátu je prý vynikající a má spoustu blahodárných účinků :)
    GFC: Maillot Rosa
    FB: Andrea Vaňková
    sdíleno: https://www.facebook.com/vankovandrea
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Mou pozornost si získal makový olej. Vybrala jsem si ho proto, protože má blahodárné účinky na růst vlasů a nehtů, a to je vždy potřeba. I mě zaujalo to, že zklidňuje nervovou soustavu a pálení žáhy, což je další plus, které se ocení. :)

    GFC: Mycakestyle1
    FB: Pavla Kostková
    INSTA: adrianne.cs
    G+: Mycakestyle1
    kostkova.pavla@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. SDÍLENO: https://plus.google.com/u/0/106093231461909452753/posts
    kostkova.pavla@centrum.cz

    :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ráda bych vyzkoušela makový olej pro jeho účinky na vlasy,jejichž kvalita se mně poslední dobou dost zhoršila.Po koupeli bych s ním namazala dítko,ať zkusí jiný druh oleje na který je dosud zvyklý...A asi bych se o polovinu lahvičky rozdělila s mamkou,která trpí osteoporózou a makový olej je bohatý na vápník.
    Na FB Vás sleduji jako Markéta Modrovská,Bohemia olej na FB pod stejným jménem.
    email:svica@email.cz
    Markéta

    OdpovědětVymazat
  21. Nejvíce mě zaujal Hroznový olej a ráda bych ho vyzkoušela, protože mě zajímá jeho chuť :)
    Sleduji přes GFC jako DeeEm :)
    Sleduji FB stránky Bohemia olej jako BarushDee Beans
    Můj email: Denymusilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sdíleno na FB - https://www.facebook.com/barushdee.beans :)

    OdpovědětVymazat
  23. fb Kristýna Mencová, gfc Kristýnka, ins yummylikeme...mencovakristyna@email.cz, nejvíce mě zaujal makový, protože ten jsem ještě nikde neviděla :-o :D

    OdpovědětVymazat
  24. Rada bych vyzkousela olej z vlasskych orechu. Orechy miluju a jeste jsem ho nikde v obchode nevidela :)
    sleduji pres Instagram: hepyket :)
    email: hepyket@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. ráda bych vyzkoušela dýňový olej,protože jsem slyšela,že je moc fajn na vlásky :)
    gfc-Jana Svobodová
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  27. FB-Dana Bednarská
    gfc V vyky
    dainny@seznam.cz
    zaujal mě makový olej :)

    OdpovědětVymazat
  28. Vybrala jsem si Olej z vlašských ořechů. Myslím, že by mohl hezky vonět, podle popisu má dobré využití. Oleje zkouším často, tento jsem nikdy neviděla. Využila bych ho hlavně do salátů.
    fb like splněn, zde sleduji přes GFC jako Radka K. e-mail: radka.kaiserova@gmail.com blog www.mejserada.cz

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky