Nové blogy co sleduji

Nevím jak Vy,ale já mám občas pocit, že všechny nové food blogy co stojí za to ani nestíhám sledovat :) Takže jsem seznam mích oblíbených trochu protřídila a zas objevila nové o ,které se s Vámi chci podělit :) Přeci jen v té blogové závisloti nemohu být sama ne? Tak ať si máte také o co rozšířit svůj seznam a pokud máte tip na nějaký food blog klidně sem s ním do komentářů, ráda se podívám.

Nikosův rohlík
Dle mě trochu vtipný název :D Ale heslo to trochu vysvětluje : Jídlo se uvaří s rohlíky na tvářích. A sympatický Nikos je navíc řek, takže o exotické řecké recepty rozhodně není nouze. Blog je plný nádherných fotek i receptů, takže rozhodně doporučuji sledovat, já ho našla díky Instagramu, kde má také účet.



Tasty Life
Tenhle krásný blog s báječnými fotkami založila velmi sympatická Štěpánka, najdete zde originální a velmi vydařené recepty plné chuti. U Štěpánky miluji hlavně vydařené fotky a sladké recepty u kterých se mi sbíhají sliny. A jak jsme na blog narazila? Světe div se opět Instagramu :)


Pieces of my world ..by Dominika
Jak již název vypovídá máme tu další slečnu a to Dominiku, poznala jsem ji před Instagramu a díky blogu o kosmetice její sestry. Dominika má blog nejen z kategorie food ale i life, takže sem tam recepty prokládá i zážitky ze života, najdete jí také na youtube, já přeci jen na ty videa moc nejsem, takže oceňuji hlavně její krásný Instagram účet a Vy zase oceníte podrobnější fotky u vaření. A navíc tahle slečna má víc než nakažlivý úsměv :)


Dvojplatnička
A jsme ve slovenských vodách, kde Vás učarují prostě naprosto dokonalé fotky, krásný design stránek a vynikající recepty! Posuďte sami nejsou ty fotky naprosto úchvatné?


Kristýna Zouzalová
Tyhle stránky nejsou klasickým food blogem, opět zde najdete i kategorii life a tipy na cestování. Kristýna se soustředí hlavně na zdravé recepty, takže nápaditost a přínos pro naše tělo jsou pro ní to nejdůležitější. Takže i já sem ráda zabrouzdám a nechám se inspirovat.


Travel book and cook book
Jak je Vám asi z názvu jasné jedná se o kombinaci článků o cestování a receptů, které jsou opravdu zajímavé a inspirativní, navíc za tímto blogem je mladá sympatická slečna , blog je jeden z menších o to víc osobnějších, tak neváhejte kouknout :)


Mealujemto.sk
Dámu ze Slovenska jsme si už ukázaly a co takhle nějakého chlapa? Ano tento blog má autora co se jmenuje Michal a nejradši vaří Italskou kuchyni :) Sympatické že? Navíc má naprosto překrásné fotky , nápadité recepty a celkový design blogu je povedený. Stojí za to číst.



Dont be fake bake some cake
No jo slovenský rybníček se mi líbí čím dál tím víc. A pokud jste vegani nebo máte tyhle blogy rádi, zamilujete si i tento. Autorkou je 22 slečna, která dělá opravdové dobroty, zvlášť ty sladké kvůli,kterým jí ráda sleduji stojí za to!


SugarTown
Tenhle blog je pro mě opravdu cukrovou závislostí :) Když má někdo sladký talent tak si jeho zhmotnění představuji přesně takhle! Její dorty, zákusky, koláče...prostě božský pohled, smekám! Krása..


Tak to jsou mé nové objevy do sbírky Food :) Znáte a líbí se Vám? :)

Komentáře

  1. Diky za rozsireni obzoru, nektere znam, nektere ne!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. rada objavujem nové blogy a inšpirácie, díky:)

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tipy, už jsem přidala ke sledování, znala jsem jen 1. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Jani, moc děkuju :-) to mě těší, tvůj blog a instagram také sleduji a kolikrát mi tečou sliny, když vidím fotky krásných jídel co vaříš a fotíš :-)
    Veru z http://travelbookandcookbook.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Některé jsem znala, některé ne, každopádně moc děkuji za tipy, vždycky se hodí ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  6. Jsem ráda, že se ti má "práce" líbí a moc děkuji za sdílení, něco takového vždy moc a moc potěší. Koukám, že máme podobný vkus, sleduji snad všechny zmíněné =)) Pěkný den ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Dominiko , já děkuji za krásnou práci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jani.. jsem moc poctěna :-) Děkuji za taková krásná slova chvály, moc mě to potěšilo :-) Také budu moc ráda k Tobě nakukovat :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Jeee, jsi zlata, moc dekujeme za pochvalu :-)! A taky dekuju za par pro me novych blogu, hned jdu surfovat ;-)!
    Martina (Sugartown)

    OdpovědětVymazat
  10. Steff není za co, já děkuji za inspirativní blog :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty jo, už jich sleduju asi 70.. teď jsem se měsíc nemohla ani podívat na jakýkoli jídlo, dnes prvně mi není blbě, tak už asi 5 hodin doháním ten měsíční skluz co je u koho novýho.. a najdu tenhle post.. takže 73... :)

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to jsem ráda Teri , že jsi našla nějaké nové :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky