Ochutnáme sýr Caciotta

Tentokrát jsem díky paní Věře ochutnala dva pro mě nové sýry ,které můžete zakoupit v síti La Formaggeria. Jedná se o sýry CACIOTTA což pochází ze slova "cacio" a v latině "caseus" tedy sýr, jak jednoduché že ?:)  Jedná se o kulaté sýry , které mohou být i různé dochucené. Já dostala na ochutnání přírodní variantu a variantu s chilli. Tak se spolu koukneme ,které stojí za to ochutnat.


Udělali jsme si tedy doma na balkoně malý piknik a nachystali si krom sýrů, dobrou bagetu, sušená rajčátka, olivy, hroznové víno ( ani klasické alkoholické víno samozřejmě nechybělo :) a mnoho dalších dobrot. První jsem ochutnali přírodní variantu, která má krásně zlatavou barvu a zraje 3-4 týdny. Tento sýr vyniká svou jemnější mléčnou chutí, nepřebíjí chuti ostatních surovin, takže podle mě se skvěle hodí snad do každého receptu,který si vymyslíte - bude skvělá do bagetek, nastrouhaná na sendviče i do salátů. Doporučila bych tento sýr pro všechny ,kteří dávají přednost chuti jemnějších sýrů.


Druhým byl sýr s chilli a ten mi tedy zachutnal víc!! Líbí se mi kombinace pálivosti chilli papriček s jemností mléčného sýra... byl pryč v mžiku! Opět si s ním umím představit výborné pikantní sendviče a bagety. Opravdu doporučuji vyzkoušet. Ještě mají i pepřovou variantu takže asi je Vám jasné co vyzkouším příště :)

Dobrou chuť


Komentáře

Oblíbené příspěvky