Kuchařská giveaway

Po delší době mám pro Vás soutěž na téma dobré jídlo a to konkrétně francouzské :) Zasoutěžíme si o jednu kuchařku Vůně francouzské kuchyně , která je opravdovým skvostem do sbírky kuchařek.


Kuchařka obsahuje spousty zajímavých receptů na tradiční francouzská jídla v podání Michela a jeho drobných inovací :)


Naleznete zde jak slané tak i sladké dobroty, domácí kuchyni i velmi luxusní pokrmy, takže knížka bude ideální pro všechny gurmány s mlsným jazýčkem . Pokud pořád váháte můžete se podávat na mou recenzi a recept z ní zde. 



Podmínky soutěže:

  • Být pravidelným čtenářem mého blogu přes GFC ( stačí klik na Připojit se k tomuto webu ) nebo FB a napsat kde a pod jakým jménem sledujete
  • Pokud sledujete i můj Instagram můžete si přidat další soutěžní komentář, stačí jen do tohoto komentáře připsat pod jakým jménem mě sledujete na IG
  • Za sdílení odkazu na soutěž můžete opět připsat další soutěžní komentář, ten však musí obsahovat ODKAZ na to kde soutěž sdílíte!! Pokud budete třeba sdílet na Vašem FB a musíte dát soutěž jako veřejnou ,abych mohla vše ověřit v případě výhry. 
  • Další podmínkou je napsat my jaký recept máte na mém blogu jako nejoblíbenější nebo jaký jste vyzkoušeli naposledy nebo jaké recepty Vám zde chybí apod.  ( bez této odpovědi nebude Váš komentář platný ) 
  • Soutěž je pro ČR i SR
  • Soutěž bude ukončena 14.2 v 12:00 , tedy na Valentýna abyste ode mě dostali dáreček :)
  • Losování proběhne random programem
  • Email zanechávat nemusíte ( pokud necháte je kontaktování na mě a tedy rychlejší ) jen musíte sledovat FB nebo IG či zde blog a reagovat na výzvu o zaslání vaší adresy. Musíte mi adresu poslat do 4 dnů od losování, poté losuji náhradního výherce.
Takže si to shrneme, všechny tučně vyznačené body jsou povinné a bez nich nebudete zařazeni do soutěže, všechny ostatní jsou volitelné, tj. bonusové komentáře. Snad se mi povedlo vše přehledně shrnout, jelikož hodně z Vás mi pak píše co je povinné a co není, nebo musím spousty komentářů mazat protože nesplňují všechny podmínky. Tak jo , nezbývá než Vám držet palečky a už teď se moc těším na Vaše milé komentáře.

Přeji hodně štěstí :)  

Komentáře

  1. Sleduji, jako Erika Uchytilová. Nejvíce se mě zaujal recept na paštiku :-) zvažuji, že se do její výroby pustím. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé tedy to se musím zúčastnit! Sleduji tě na FB i GFC pod jménem Klára Komrsová a můj nejoblíbenější a zároveń i ten, který mám vytištěný a vložený ve své kuchařce je na špagety carbonara! Moje nejoblíbenější jídlo! Zkoušela jsem už několik receptů ale ten tvůj mi chutná prostě nejvíc! :-) k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Sleduji jako Veronika.
    Naposledy jsem z tvého blogu vařila špagety se špenátem a sušenými rajčaty, občas obměním suroviny, podle toho, co najdu ve spíži, nebo co je zrovna v obchodě. Jinak od té doby, cos ten recept zveřejnila, vařím špagety nejčastěji. :D Taky se někdy chystám na Scones. :)

    OdpovědětVymazat
  4. hezký den, sleduji na GFC tereza p.

    naposledy jsem od vás vyzkoušela salát s řepou a feta sýrem, ale nejoblíbenějším se pro mě staly crepes suzette, protože miluju sladkosti :)

    mail: terezepatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Sleduji na FB pod jmenem Len ka a na bloggeru pod Lenka Blahová,
    tvuj blog jsem objevila teprve nedavno takze zatim nemam zadny oblibeny ale ty ktere jsem jiz objevila vypadaji kouzelně.
    srdicka.l@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sleduji na FB jako Táňa Kyschu.
    Nejraději mám tvoje podzimní recepty z cuket a dýní. Každoročně jich totiž vypěstuji mraky. Hlavně mě potěšily recepty ze špagetové dýně, mám jich ve sklepě ještě 20. Naposledy jsem podle tebe vařila cuketovou polévku s parmazánem. Je vynikající. Předtím u nás nebyla polévka z cuket zrovna nejoblíbenější. V neděli se chystám její obměnu s dýní. Do jara se to už prostě musí spotřebovat :)
    tatusik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, sleduji na GFC jako Katka Janoušková. Nejraději mám recept na květákové kari. Nebo burgery, ty vždycky můžu.
    katejohnsson@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Včera jsem připravila na oběd Rybí prsty s hráškovým pyré s mátou. Moc jsme si pochutnali.
    Recepty jsou opravdu skvělé a zdravé. Viera Krincvajová - sleduji na FB jako Josefina Koklošková.

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji přes GFC jako Nikinkira.
    Naposledy jsem vyzkoušela cuketové lasagne se slaninou. A v nejbližší době se chystám na zapečené tortilly. Za mě bych na blogu klidně přivítala více receptů z mexické kuchyně :)

    OdpovědětVymazat
  10. Když jsme u té francouzské kuchyně, kterou já tolik miluji, uvítala bych nějakou challenge v podobě mousse, který je nedílnou součástí francouzské cukrařiny, protože přeci jenom jsi více zkušenější než já :). Ale v netradiční podobě, třeba jako to dělá Iveta Fabesova do kopečku. Nad tím si stále lámu hlavu, jak to udělat.... Jinak sledují pod stejným jménem a mail je maladominika14@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem polévkový člověk a obzvlášť jsem si oblíbila recept na dýňovou polévku se žlutou řepou. Moje sestra je zase nadšená, když jí udělám podle tvého receptu mrkvové lívance :D
    Sleduji tě přes GFC jako Klára K

    OdpovědětVymazat
  12. sleduji jako Hana Nováková.Blog sleduji,pár receptů už mám opsaných.Zatím jsem se nedostala k vyzkoušení,ale teď bude mít naše Verunka svátek,tak upeču podle tebe určitě vynikající dortík.Díky za skvělé recepty.

    OdpovědětVymazat
  13. Cez GFC sledujem ako Lenka Merková
    lenus.ka133@gmail.com
    môj najobľúbenejší recept je na špaldové muffiny!<3 tiež sú skvelé recepty na cestoviny :)

    OdpovědětVymazat
  14. GFC Barbora Navrátilová
    Ahoj, chodím tady hlavně na italské recepty, v poslední době jsem ale vyzkoušela recept na cizrnovou polévku, byla skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Sleduji na fb- Míša Hauková
    Zaujaly mne špagety se špenátem a sušenými rajčaty
    misha.haukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. gfc tento ucet
    pečena zelenina s chilli dipem ma moc zaujala a chutila najlepsie!

    OdpovědětVymazat
  17. https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/
    zdielam

    OdpovědětVymazat
  18. - sleduji Tě jako Valerie Vie (GFC)
    - já jakož milovník grilovaček jsem si u tebe oblíbila recept na grilovaný hermelín s brusinkovou omáčkou, fakt top :-) za mě klidně víc grilovacích receptů :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Zkoušela jsem citronový pohár, moc dobrý, ale nebyl tak hezký, jak ho máš ty:)
    GFC: Andrea Lekešová
    andrea.lekesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Iveta Brabcová
    edita. 27@centrum.cz
    Zkusila jsem sendvič s chilli majonézou a je moc dobrý. Miluji pálivé. Čím víc, tím líp. Vyzkouším i další recepty ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju recept na grilovaný hermelín s brusinkami. Jinak ráda bych viděla nějaké recepty na smoothies a koktejly.
    Sleduji přes GFC a FB jako Anežka Koroze.

    anezka.koroze@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky