Ricottový krém - recenze

Dnes mám pro Vás takový rychlý tip, nejedná se o recept, nýbrž o recenzi novinky v nabídce La Formaggeria obchůdků. Tedy gurmánských krámků s italskými dobrotami, známými především díky sýru Gran Moravia.


Nyní asi zbystří všichni milovníci ricotty nebo dietních pomazánek. V nabídce se totiž objevila pomazánka SPALMABILE DI RICOTTA, což není nic jiného než pomazánka z ricotty, který je lehká a má neutrální jemně slanou chuť. Já jsem z této novinky nadšená, mi využíváme ricottu v kuchyni velmi často ať do teplé nebo studené kuchyně,ale je pravda , že na pomazánkách mi vždy vadila struktura tak typický pro tento druh sýra, taková maličko hrudkovitá..prostě cítíte její strukturu, což ne vždy oceňuji.

No a právě zde je to pohodlně vyřešeno za mě. Krém je hladoučký, bez té typické struktury. Stále si uchováv svou mléčnou a jemnou chuť i výživové hodnoty. Takže to je dietnější pomazánka, kterou buď můžete ochutnat samostatně jen s dobrým pečivem a zeleninou nebo doplněnou tvrdým sýrem ,kterých je v této italské prodejně k dostání víc než dost :) Nebo bude výborná na tvorbu vašich vlastních pomazánek :) 


Zde mám pro Vás několik tipů na domácí pomazánky s využít tohoto ricottového krému:

  • sušená rajčata + ricotta krém + pepř = rozmixovat a podávat na pečivu s rukolou nebo bazalkou
  • nasekané černé olivy + ricotta krém + pepř + pečivo
  • pažitka + petrželka + prolisovaný česnek + ricotta krém + tmavé pečivo a zelenina dle chuti
  • nastrouhaný sýr Gran Moravia + ricotta krém + pečivo + sušená šunka
Určitě sami vymyslíte spoustu způsobů jak tuhle dobrotu využít,já jsem z ní opravdu nadšená :) 

Dobrou chuť

Komentáře

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky