Zrnková káva Los Andes

V dnešní recenzi jsem si pro Vás nachystala vynikající zrnkovou kávu Los Andes, která se tradičně pěstuje v Kolumbii.

Zde je dobře vidět, že zrnka nejsou polámaná, různobarevná a také samozřejmě neobsahují skořápky apod. 

vynikající chuť, bohaté aroma a jedná se o opravdu kvalitní kávu. Asi všichni kdo mě sledujete na Instagramu víte, že já a káva jsme nerozlučná dvojka. Doma máme velmi dobrý kávovar DeLonghi na zrnka a čerstvá voňavá káva je pro mé ráno opravdovou nezbytností! Ráno nemůžu odejít bez obřího cafe latté a to buď do velkého hrnečku s puntíky nebo na cesty sebou,některá rána prostě na pohodičku není čas.Plus espresso odpoledne to je taky moje.



Rozpustné kávy , kapsle nebo velmi levná zrnková káva u mě neprojdou. Doma máme totiž nejradši neochucenou poctivou kávu bez cukru, maximálně s mlékem. Jednou za čas sice ráda někde otestuji kapsle,ale doma bych je nechtěla ,není to nic pro mě. I když tyto kávovary zaberou mnohem méně místa, než na zrnkovou kávu. Pak existují různé tradičnější typy a alternativní postupy,ale na to zas opravdu čas nemám, vyhovuje mi nastavit si kávu ,kterou chci , zmáčknout tlačítko a za pár vteřin už si můžu vychutnat šálek dobré kávy podle mého gusta. A počáteční vyšší investice se Vám v porovnání s drahými kapslemi určitě brzy vrátí. Káva ,která je čerstvě umletá voní prostě nejlépe. Jakmile jsou pak zrnka aromatizovaá strašně to přebíjí samotnou chuť a mám pocit, že to celé je takový umělý zážitek. Takže my jedině zrnka nebo do dobré kavárny.



Káva Los Andes je velmi pěkně stylově balená a zrnka jsou ručně sbíraná, následně upravovaná velmi tradičním postupem, aby se získala velmi kvalitní káva. Jedná se o 100% Arabicu pěstovanou v Andách, což jsou horské masivy podél pobřeží Jižní Ameriky, kteé mají ideální klima i půdu pro pěstování kávovníků.


Upřímně někdo má například rád směsi s Robustou ,ale mi preferujeme spíše chuť kvalitnější kávy Arabica. Samozřejmě aroma i chuť se liší podle oblastí ,pražení a kvality. My máme raději silnější bohaté aroma a jemnou kyselost.A přesně takový je tato káva. Když ji popíši čistě laicky jak na mě působí, tak použiji slova jako velmi silné až kořeněné aroma, které slibuje pořádně silnou kávu,kterou miluji. A také, že to tak je. Espresso má krásnou bohatou krémovou pěnu, rozhodně mnohem bohatší než u jiných káv,které jsme doposud kupovali ( máme doma nejčastěji všechny druhy kávy z Čerstvá káva - na ty bude také recenze , dále jsme vyzkoušeli i jiné druhy ,které jsme dostali od známých jako například Oxalis, což je děs! , dále pak Starbucks ty mají dobré směsi,ale jakoby nějak víc navoněné a zrnka mi přijdou naleštěná nebo tak něco...no jsem pořád kávový laik,ale ráda bych časem nějaký kurz abych se lépe orientovala na trhu, pak jsme měli kávu z Coffe Source , bohužel už nevím přesný druh a ta mi moc dobrá nepřišla, zrnka byla polámaná s hodně rozdílnou barvu, což by být nemělo ) , takže tohle se mi zatím zdá jako nejkvalitnější káva ,kterou jsme měli z výše uvedených. 



Jsem laik, takže možná někdo zkušenější by se mnou nesouhlasil. Ale jako laik prostě cítím to plné a bohaté aroma, pěna je krásná a daleko větší než u jiných,chuť skvělá, velmi silná s nízkou kyselostí, takže pro nás absolutně ideální. Mám ráda,když si dělám latté a je v něm cítit chuť kávy i přes tu tunu mléka a to káva Los Andes umí. Jsme ráda, že jsem díky eshopu Hristina.cz měla možnost ochutnat tak dobrou kávu,kterou nedávno začali prodávat na svém jinak úžasném kosmetickém eshopu :) Takže určitě ,když budu mít chuť rozmazlit nejen svoje tělo,ale hlavně chuťové pohárky ideální kávou přidám jí do košíku spolu s nějakým tělovým krémem. Navíc díky kodu Bellezza10 získáte 10% slevu na nákup. Což docela potěší :) doufám, že Vám bude káva chutnat stejně jako nám.


Dobrou chuť

Komentáře

  1. Skvělý článek a krásné fotky! Zvu tě ke mě na blog, právě tam probíhá Giveaway/jarní soutěž:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já kávě neholduji, takže bych to nedokázala ocenit, ale co dokážu ocenit, tak je obal, ten vypadá fakt skvěle :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky