Soutěž o knihu Džusy:jak hubnout

Dnes mám pro Vás díky knihkupectví Knihy Dobrovský skvělou soutěž o dva výtisky knihy/kuchařky Džusy: jak zhubnout - detoxikovat - zlepšit kondici a zůstat štíhlí a zdraví.


Jedná se o knižní novinku, která ukazuje jak velký vliv na zdraví má ovoce, zelenina a celkově džusy, freshe či smoothie. Dozvíte se jaké ingredience jsou vhodné pro detoxikaci, jaké podporují hubnutí, dodávají energii či zlepšují imunitu. A to vše přehledně sepsané známou výživovou poradkyní Christine Bailey , která Vás naučí připravit si až 100 lahodných koktejlů plných vitamínů. 



Najdete tu také velmi zajímavou kapitolu - džusy pro krásu - kde si namícháte dobroty pro zářivou pleť nebo takové ,které vám pomohou zmírnit celulitidu, takže docela zajímavé tipy, recepty i rady.  A kdy jindy než na jaře se právě takovéhle rady hodí co? :)



Kniha je velmi přehledná a plná krásných fotografií a velmi jednoduchých návodů na přípravu koktejlů. Najdete tu jak osvěžující tak i syté koktejly plné vitamínů. Kniha je lehká a skladná, takže vám bez problémů může dělat společnost i na dovolenou apod. 



Připravila jsem si spolu s Knihy Dobrovský soutěž o dva výtisky, jeden můžete získat zde na blogu a druhý na Instagramu zde. Takže soutěžit můžete rovnou dvakrát. Soutěž bude trvat do 1.5.2016 do 21:00 a na obou sociálních sítích se bude losovat náhodně. Soutěž platí pro všechny s doručovací adresou v ČR. 



Podmínky soutěže zde na blogu:

  1. Doručovací adresa v ČR
  2. Sledovat mě zde na blogu přes GFC nebo na Facebooku, napsat do komentáře ,kde sledujete a pod jakým jménem .
  3. Napište jaká kniha z novinek v nabídce eshopu Dobrovský by Vám udělala největší radost nebo jakou food knihu byste mi doporučili. (bez tohoto kroku je komentář neplatný )
  4. Pokud budete soutěž někde sdílet, přidejte si druhý soutěžní komentář v kterém musí být odkaz kde soutěž sdílíte. Bez odkazu nebude komentář platný.
  5. Připište email kde Vás v případě výhry zastihnu ( můžete místo @ napsat slovy zavináč apod. abyste se vyvarovali spamu apod. )


Tak hodně štěstí :) 

Komentáře

  1. To je nádherná knížka! A ty tvoje fotky, nemám slov.
    Co se týče knížek, tak food knížky mám jen dvě. Novinkového Polreicha a pak ještě jednu kuchařku. Mě samotnou velmi láká Kuchařka pro dceru. :)
    Jinak sleduji jako Missy a můj mail je Michaela.Mihulkova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji přes GFC jako Barbora Navrátilová a z novinek bych určitě brala svého oblíbence Murakamiho :))

    OdpovědětVymazat
  3. sleduju tady a na fb jako Len ka
    kdybych si mela vybrat nejakou knizku tak nejspis shnu po nektere od Dity P.
    co se tyce tehle miluju dzusy vseho druhy takze tahle me samozdreme oslovil a take tve nadherne fotky tomu pomohli
    srdicka.l@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  4. hezký den. sleduji zde pod jménem tereza p.

    protože jsem už dlouho nečetla knihu s příběhem, většinou jsem limitována jen na studijní knihy nebo nějaké naučné, taky by mi udělala radost novinka Zimní moře z oblasti Skotska, protože tam jednou pojedu. a mimo knihy z této soutěže (freshe mám několikrát do týdne) ještě kniha Jaro - svěží jídla ze sezónních surovin, protože si ráda vařím a obzvlášť lehká jarní jídla, a ráda bych získala inspiraci.
    doporučila bych ti zahraniční knihu The Kinfolk Table, to je neskutečnej skvost. přála jsem si jí k vánocům a mám jí na výstavním místě.

    mail: terezapatero@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, to je opět hezká soutěž :). Moje dvě momentálně nejoblíbenější kuchařky jsou Deník Dity P. 2 a Francie ze série kuchařek Apetit - ty mohu rozhodně doporučit :).

    maladominika14@gmail.com - PS:sleduji pod stejným jménem ;)

    OdpovědětVymazat
  6. klarka.liskova
    Klárka Lišková
    klarka.liskova(zavináč)centrum.cz
    Moje naprosto nejoblíbenější kniha je kuchařka Lahodně s Ellou <3 Naprosto jí miluju, tahám jí všude s sebou a stále se inspiruji, je fakt boží!A proto by mi udělalo největší radost, kdybych si mohla vybrat další kuchařku a to pokračovaní Lahodně s Ellou > Lahodně s Ellou každý den :)

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji na Facebooku Taňa Hrnčiříková
    tanahrncirikova(zavináč)centrum.cz
    Jinak z novinek mě dost zaujala kniha
    JARO-Svěží jídla ze sezónních surovin.

    OdpovědětVymazat
  8. GFC Mirka Škampová
    miuka12@seznam.cz
    Tak určitě Sirotčinec slečny Peregrinové: Knihovna duší, protože si na tom s kamarádkou ujíždíme :) Ale jinak vybrat jednu knihu - to přece ani nejde :)

    OdpovědětVymazat
  9. sleduji na FB pod jménem Lenka Fořtová (Cichá)
    Na Vánoce jsem dostala knihu Lahodně s Ellou, takže z novinek by mě nejvíc potěšila její sestřička Lahodně s Ellou každý den:)
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  10. soutěž sdílím veřejně na svém FB profilu
    https://www.facebook.com/lenka.cicha
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji na fb jako libuska.krizova a jako novinku bych si vybrala knihu Zprávy z nitra od Zdeňky Pohlreich. Mám ráda příběhy ze života :) mailík: marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. soutěž sdílím na https://www.facebook.com/libuska.krizova

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji přes GFC jako Ms.Luccy
    Z novinek na e-shopu bych si vybrala knížku Lahodně s Ellou každý den :)
    vondryskoval(zavináč)seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. n.princess(zavinac)azet.sk
    ja by som si vybrala knizku
    sledujem cez fb nika benko aj gfc
    http://eshop.knihydobrovsky.cz/eshop-farma-669189.html

    OdpovědětVymazat
  15. zdielam tu
    https://www.facebook.com/Giveaway-SKCZ-723421241025612/?ref=bookmarks

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky