Adventní kalendáře 2016 s chutí

Dnes jsem si pro Vás nachystala trochu inspirace ohledně Adventních kalendářů pro letošní rok 2016, a věřte mi, že budou  nabité chutí :) Plánujete si letos nějaký takový pořídit nebo udělat někomu jinému radost? Já jsem se ještě nerozhodla ,ale každopádně všechny zde zmíněné mě velmi zaujaly a u každého z nich najdete i odkaz kde se dají například zakoupit, vždy se budu snažit vybrat větší nebo známější eshopy ,ale jinak samozřejmě stačí zadat název do googlu a najdete i mnoha dalších webů kde zakoupit.

English Tea Shop
Tato značka čajů je jednou z těch které většinou vynikají více druhy a kolekcemi pro Vánoční období a ani letos tomu není jinak. Na výběr jsou kazetky, pyramidové čaje nebo čaje dělané opravdu jako adventní kalendáře, stačí si jen vybrat ideální variantu pro Vás nebo Vaše blízké, navíc je velkou výhodou, že na chuť se jedná o kvalitní čaje,které ale nejsou cenově nedostupné. Najdete například na Zoot.cz nebo třeba na Biooo.cz



Sonnentor 
Ani tato známá značka přírodních bio dobrot nemůže zůstat pozadu. Tato sada čajů má výhodu ve své malé velikosti a tedy lepší skladnosti, je v bio kvalitě a i cena je výhodou, takže ideální dárek pro kamarádky, kolegy nebo jen tak pro radost. Lze koupit například zde na GreenStore.cz




Ellies
Tato značka už je o nějakou tu třídu výše než předchozí,ale i přesto není cena nějak extra vysoká, upřímně na to, že se jedná o krásné design zpracování a navíc pyramidové čajíčky, je to trochu můj tea favorit :) Koupit se dá například tu.





TeeGschwendner
Tak toto už je zase o něco luxusnější zbožíčko :) A dost o něm uvažuji, jedná se o velmi kvalitní čaje, jejich složení si můžete přečíst zde a zároveň ho tu i na oficiálním eshopu zakoupit. Jen ten vzhled trochu retro vánoční pohlednice nic moc.


Lindt 
Ani celosvětově známá čokoládová firma nemůže zůstat pozadu, nabízí mnoho variant adventních čokoládiček, které jsou cenově přijatelné a milovníky sladkého jistě potěší. Sice já osobně tuto čokoládu nepovažuji za jednu z nejlepších,ale určitě chuť na sladké uspokojí víc než dobře a navíc vypadá opravdu krásně. K sehnání v obchodech Lindt nebo například na Delikatesy.online


Eshop Chocolissimo
Tak dobrá pokud chcete hřešit a to luxusně tak tohle se Vám bude líbit...teda já osobně jsem unesená, vypadá to všechno báječně, krásně a snad i stejně dobře chutná...no jen budete muset sáhnout trochu hlouběji do kapsy než když kupujete orion čokoládku :) Eshop zde. 


Mixit
Posledním tipem na něco na zub každý den až do Vánoc je česká firma Mixit a jejich krásný adventní kalendář, kde najdete jejich tyčinky, sušené ovoce, kaše atd. Všechny informace najdete na eshopu. 


A co Vy máte ještě jiné tipy, pokud ano poprosím o inspirace pro mě i ostatní do komentáře. Také by mě zajímalo jaké kalendáře Vás nejvíce nalákaly. Mě osobně asi nejvíc čajíčkové a jeden z nich si letos určitě pořídím. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky