Omáčka s ančovičkami, olivami a sušenými rajčaty

Dnes tu pro vás nemám ani tak recept jako kratičkou recenzi na novou omáčku,kterou nyní nabízí prodejny La Formaggeria.
V prodejně najdete celkem tři druhy - klasické pesto s bazalkou, červené pesto  ze sušených rajčátek a nakonec zajímavou omáčku Salsa dell'Ammieaglio tzv. Admirálovu omáčku. Jejíž receptura vznikla cca kolem 16.století na počest námořního admirála, takže vás určitě nepřekvapí , že zde najdete jako jednu z hlavních ingrediencí ančovičky.


Omáčky jsou od ligurského výrobce Ca'Messighi a vyznačují se intenzivní vůní i chutí. Dají se použít jen tak s těstovinami, k zvýraznění chuti vaší vlastní receptury nebo klidně do italských sendvičů apod.


Já osobně jsem si poslední dobou podobné omáčky oblíbila, jelikož někdy po práci nemám energii si na další den chystat omáčku sama, takže jen ráno uvařím těstoviny, smíchám s kvalitní již hotovou omáčkou a oběd do práce je hotový.


Klasické pesto jak z bazalky tak i ze sušených rajčat mám doma vždy,ale s ančovičkami to pro mě byla novinka. Přiznám se , že Italové tuto surovinu přidávají poměrně často právě na zvýraznění chuti ostatních surovin a dodání toho správného šmaku. Po ochutnání jsou ančovičky poměrně hodně cítit, takže celá omáčka je díky nim intenzivně slaná a vhodná tedy spíše na dochucení vaší vlastní omáčky, při použití samostatně je na mě hodně slaná a hodně "rybičková" ,ale pokud právě toto máte rádi klidně zkuste. Jako další ucítíte směs oliv a sušených rajčat, takže opravdu intenzivní chuť. Vynikající je i na dochucení pizzy.

Dobrou chuť



Komentáře

  1. Ach Bože, mňam něco podobného bych tu potřebovala... Vypadá to tak báječně a navíc pesto s ančovičkami jsem ještě taky nikdy nezkusila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ančovičky a Itálie to jde prostě skvěle dohromady,dokáží v menším množstvím úžasně zvýraznit chuť ostatních surovin.

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky