ManuCafé aneb šálek dobré kávy

To, že jsem milovníkem kávy asi není žádné tajemství , ti z vás kdo mě sledují na Instagramu moc dobře ví,že u mě je mnohem častěji šálek vonící kávy než čaje. Prostě vůně dobré kávy je pro mě nejen chuťové potěší,ale i relax. Miluji vůni a tu pohodu co mám spojenou s kávou. Většinou mám chuť na větší Latté,které spousta odborníků považuje za "kávové zlo" , protože ta spousta mléka utlumí chuť samotné kávy,ale zase já osobně ráda kávu popíjím delší dobu a malý pidi hrneček mi nepřinese to samé potěšení. Ten volím pouze po vydatném obědě nebo jako rychlou vzpruhu, kdy nepřidávám ani mléko a stačí mi opravdu jen malé espresso.


Nějaký ten rok už máme doma kávovar , takže si v cuku letu mohu i doma nachystat skvělé Latté, Espresso nebo i ostatní druhy kávy. I když náš kávovar umí zpracovat již mletou kávu, vždy zásadně volíme zrnkovou. Jen tak si totiž vychutnáte tu nejčerstvější chuť/aroma. V kávě příliš neexperimentujeme, máme oblíbený eshop ,kde kupujeme pořád dokola ty stejné druhy ,které nám chutnají...Ale přeci jen je na světě tolik druhů , že poslední dobou jsme hledali nějakou tu novinku, kde bychom kávu kupovali. A v tom mě oslovil eshop Manu Café ( mají v nabídce i čaje Manu Tea ) s návrhem spolupráce. Na výběr jsem měla jak kávu tak čaj...no a sami podle fotek vidíte jak to dopadlo. Na testování jsem si vybrala dva druhy po 100g a to JAVA JAMPIT a KUBA SERRANO SUPERIOR. Plus další dva druhy jsem si již po 250 g koupila sama, přeci jen mají obrovský výběr a chtěla jsem toho hned zkusit víc.



Než si řekneme jak kávy dopadly, je nutné připomenout si, že každý preferuje kávu trochu odlišné chuti, někdo miluje 100% Arabicu jiný dává přednost směsím nebo Robustě. My osobně preferuje pouze 100% Arabicu a ideálně s méně kyselými tóny.

Na eshopu Manu Café se mi líbí, že se zde vyzná jak laik tak i odborník na kávu. Najdete tu informace o oblasti ze které káva pochází, speciality od malých farmářů, to jak kávu nejlépe připravit a i základní informace o chuti, zpracování. Upřímně takovou míru kvalitních informací jsem zatím snad jinde neviděla. Takže tohle všechno vám dost usnadní samotný nákup a ještě se dozvíte spoustu zajímavých a třeba i nových informací.


Můžete si tu třídit kávu třeba právě podle stupně kyselosti apod. Najdete tu samozřejmě i dárkové balíčky a dokonce i čokoládu :) Takže výběr musím opravdu moc pochválit a jistě budeme zkoušet i jiné druhy. Veškeré balení a celkově domluva s eshopem včetně doručení je bez sebemenších problémů. Balení je kvalitní a nemusíte mít strach, že by káva voněla už přes balíček a přišli jste tak delším skladováním o aroma. Zrnka u obou druhů jsou ve velmi dobré kvalitě, nejsou polámaná, v sáčku jsem nenašla žádné úlomky, přepraženou kávu nebo naopak praženou nerovnoměrně, což se mi už na jiných eschopech párkrát stalo.
Nyní už přejdeme k samotnému testování výše zmíněných káviček.


Java Jampit 100g - 145,-
Tuto kávu jsme vyzkoušeli jako první. Pochází z Indonésie a má chutí připomínat hlavně čokoládu, takže je asi jasné proč jsme si ji vybrala :) Jedná se o 100% Arabicu. Káva má mít krásnou pěnu ( což mohu potvrdit ) , je málo kyselá se zvláštní pikantně orientální chutí s nádechem čokolády.

Káva je opravdu spíše jemnější, méně kyselá,ale přesto mi přijde taková svěží a hlavně vůní připomíná hořkou čokoládu, takže za mě opravdu velmi dobrá káva,která stojí za vyzkoušení. Nejvíc nám chutnala v klasickém Espressu bez mléka nebo v nadýchaném Cappuccinu.

Koupit můžete zde. 


Kuba Serrano Superior 100g-127,-
Jako druhou jsme vyzkoušeli kávu z oblasti Kuby s opětovnou chutí čokolády tentokrát navíc s tóny karamelu. Opět se samozřejmě jedná o 100% Arabicu. Pěna je snad ještě lepší než u předchozího druhu,ale v porovnání s předešlou nám chuť sedla o něco méně. Je taková jakoby intenzivnější , na eshopu ji popisují jako temnější, což někomu může u kávy připadat divné,ale je to přesné! Tato pro mě výraznější káva mi nejvíce chutnala právě v Latté úpravě ,kdy i přes větší podíl mléka byla chuť kávy intenzivní a velmi příjemná.

Koupit můžete zde. 


Za mě tedy osobně jeden z nejlepších eshopů s velkou a kvalitní nabídkou kávy. Takže vřele doporučuji a jakmile ochutnám i ostatní dva druhy plus až si budu objednávat i další ,rozhodně dám vědět na mém IG jak jsem spokojená a co doporučuji :) 


Komentáře

Oblíbené příspěvky