Kuchařka Opravdové jídlo

Pokud stejně jako já milujete vaření a knihy, je nasnadě tyto dvě vášně spojit do Foodbooks,tedy do kuchařek. Mě se nezadržitelně plní knihovna v kuchyni překrásnými kuchařkami, které mi jsou neustálou inspirací. Do ruky se mi tedy nově dostala kniha s názvem Opravdové jídlo díky spolupráci s Knihy Dobrovský. Za což jim ještě jednou moc děkuji, jinak by mi asi tato krásná knížka v tom obrovském wish listu co mám, utekla. Což by byla škoda, nejedná se totiž o tak tradiční kuchařku, kterou bych doma se samozřejmostí měla.

Zdroj Knihy Dobrovský 

Opravdové jídlo je totiž nejen kniha nabitá zajímavými recepty, ale hlavně příručka/ návod na osvojení zhruba třiceti základních kuchařských dovedností díky kterým si nachystáte vaše jídlo vyloženě od základů. Kate Walsh je sice kuchařka samouk, ale s její vervou a vášní se naučíte víc než od mnohých šéfkuchařů. Naučí Vás, jak si nachystat svou vlastní hořčici, vyrobit svůj vlastní džem, naložit zeleninu, přichystat jogurt nebo například Labne a mnoho dalšího. A samozřejmě upéct chleba. Takže nic pro lenochy jako jsem v kuchyni já. Ale spíše pro kreativní a zapálené kuchaře, kteří rádi tráví čas v kuchyni. Já osobně si myslím, že k tomu to teprve dozraji. Nyní se snažím vymýšlet rychlé a jednoduché recepty, které zvládnete stejně jako já i po příchodu z práce. Ale upřímně těším se na dobu, kdy i tyto návody a triky využiji v kuchyni naplno a rozhodně ta doba jednou přijde.



Kromě těchto návodů tu samozřejmě najdete i samotné recepty, kde využijete právě i Vámi vytvořené suroviny. Jako recepty na různé druhy Granoly, hrušky s ricottou, hamburger nebo vynikající rajčatové těstoviny.



Kniha je opravdu nabitá informacemi a překrásně doplněná fotografiemi. Jedná o opravdový skvost do vaší sbírky. Takže pokud nejste food lenoši a rádi experimentujete určitě by Vám takhle knížka neměla doma chybět.



Hodnocení designu/provedení: 10/10
Hodnocení receptů (nápad, kreativita, využitelnost): 6/10
Hodnocení návodů, triků: 10/10
Hodnocení fotografií: 10/10

Komentáře

Oblíbené příspěvky