Kofio aneb káva až k vám domů

Dnes tu mám úžasnou novinku pro všechny milovníky dobré kávy,a hlavně českých pražíren, já osobně pokud mám čas kupuji čerstvě praženou kávu v Praze. Ale vzhledem k tomu, že jsme s přítelem velcí milovníci dobré kávy, ne vždy se nám daří dobře ohlídat zásoby zrnkové kávy. A někdy se nám stane, že až ráno pohledem do kávovaru zjistíme, že jsme tzv. na suchu :/ A to moc příjemné není. Takže čím dál častěji využíváme objednání přes různé eshopy , čímž ušetříme čas. Proto ,když mě kontaktovali kluci z nově vzniklého projektu/eshopu Kofio.cz byla jsem nadšená! Za prvé se mi moc líbí název, jednoduchý, originální a snadno zapamatovatelný. Za druhé je skvělé, že se pod jednou "virtuální střechou" shromáždilo hned několik českých pražíren, a je mi stydno, že jsem některé z nich ještě ani neznala.


Zatím tu najdete tyto pražírny:

  • Fiftybeans
  • Nordbeans
  • Caffka
  • Green Plantation
  • Rebelbean
  • Kavárna Pražírna
  • Kofárna
  • Lázeňská káva
  • Coffee Source
  • Penerini coffee
  • Gnome's coffee
  • Laura coffee
Jak sami vidíte na to, že fungují chvilku shromáždily už spoustu pražíren. Navíc mají i velmi povedený systém pro rady jakou kávu si vybrat. Stačí kliknout na rubriku Káva. Pro ostřílené kávomilce tato sekce asi nebude důležitá,ale pro začátečníky ano. Můžete si tu tedy zaškrtnout například zemi původu, značku nebo třeba typ kávy - Arabica, směs apod. Dále vám tu pohodlně roztřídí kafíčko podle charakteristiky - citrusy, mandle  a mnoho z tónů,které v kávě můžete preferovat. Dále třeba chuťový profil jako čokoládový, ořechový atd. Samozřejmostí je stupeň pražení, my například preferujeme méně ovocnou chuť a pražení střední. Také tu pohodlně odlišíte jak si kávu chcete nachystat, u nás je to jednoduché, máme velký kávovar takže příprava je u nás jasná....ale třeba jednou vyzkoušíme i něco alternativnějšího :) Takže sami vidíte , že si s touto sekcí dali velkou práci a upřímně takhle podrobného pomocníka u výběru jsem zatím na jiném eshopu neviděla. 

A pokud máte radši alternativní přípravu kávy najdete tu i sekci Příslušenství, kde se můžete vyřádit a nakoupit od Džezvy přes Kávovary až po Mlýnky. 

Určitě vás také bude zajímat poštovné, to mají opravdu chytře vymyšlené. Máte na výběr ze dvou verzí. Nejjednodušší je zakoupit dopravu Kofio a pak si za jednotnou cenu můžete sestavit balíček hned z několika pražíren. Pokud jste ,ale opravdový gurmáni a chcete extrémně čerstvou kávu a upraženou jen pro vás, tak pak zvolte dopravu dané pražírny. Ale pozor ,když si vyberete tu balíček kafíčka od jedné firmy a tu od druhé , poštovné se načítají! Takže se vyplatí sestavit si raději balíček od jedné značky a příště zase od jiné anebo právě zvolit dopravu od Kofio. Což mě rozhodně vyhovuje nejvíc.


Nově také nabízí kávové předplatné, vyberete si tu jaký typ pražení preferujete nebo můžete zvolit překvapení. Dále vyberete chuťový profil a zase je tu i možnost, že vám vyberou kávu sami a vy se tak můžete víc těšit až balíček otevřete. Dále zvolíte jak často chcete předplatné zasílat :
  • 1x týdně
  • 1x za dva týdny
  • 1x za tři týdny
  • 1x za čtyři týdny
Pak ještě navolíte hmotnost kávového balíčku - 250 g až k 2 kg. Nyní už jen zbývá zvolit jak moc se chcete rozmazlit , tedy jakým typem balíčku. Zatím jsou na výběr dva - SUPREME ( čerstvě upražená výběrová káva, jedna velká káva, české pražírny ) nebo EXCLUSIVE ( čerstvě upražená výběrová káva, 3 menší balení kávy, české pražírny, zahraniční pražírny, limitované edice ). Pak už si můžete vybrat,jestli budete platit každý balík zvlášť nebo zaplatíte třeba na rok dopředu. Při placení jsem vám dohodla malou slevu pokud se pohodlně pro-kliknete přes tento odkaz nebo zadáte : Kód: XJBEAUTY17 a získáte tak 5% slevu. 


A pokud by toto všechno pro vás ještě bylo málo můžete navštívit i nějakou akci pořádanou Kofio a že je z čeho vybírat :) 

A teď už jdeme k hodnocení samotné služby, tu jsem vyzkoušela hned dvakrát. Jako první jsem dostala balíček Kávy dle mého výběru plus překvapení od Kofio k recenzi a druhý balíček jsem si koupila sama jako klasický zákazník od pražírny Caffka - foto zde na IG. První se tedy podíváme na balíček k recenzi. 


Balíček Kofio dorazil krásně zabalený, s logem a textem - Život je příliš krátký na špatnou kávu. S čímž se tedy naprosto ztotožňuji. Uvnitř mě kromě balíčků kávy čekala i malá knížečka sloužící k ohodnocení kávy aneb takový kávový deníček. 



Kávy ,které jsem si objednala byly : Fiftybeans a Nordbeans. Obě jsou nádherně balené a chuťový popis opravdu odpovídá realitě. Absolutně top je podle našich preferencí tedy Fiftybeans Kolumbie Matambo, to je prostě pohádka pro chuťové pohárky. 





Překvapením bylo naprosto originální balení Rebelbean , absolutně stylové a sexy balení, rozhodně překrásné i jako dárek. Chuťově je káva popsána jako citrusy a čaj, upřímně citrusy tu naštěstí moc necítím, ale tóny silného čaje ano. A opět můžu doporučit. 


Bohužel další dvě mini balení nás neuchvátila, ne že by zrnka nebyla kvalitní , jen chuťově to není káva co preferujeme, mají totiž květinovo-ovocné tóny. Právě proto je skvělé, že si i v předplatném můžete předdefinovat jakou chuť atd. máte rádi :)


Druhý balíček jsem si objednávala již sama a využila jsem nabídku pražírny Caffka, káva dorazila velmi jednoduše a dost tragicky zabalená, krabice vypadala, že už byla jednou použitá a byla prazvláštně přetažená folií a kávy uvnitř nebyly ani pěkně poskládané! Takže rozhodně doporučuji, nechte si kávu poslat přímo od Kofio!! Ti si s tím dávají práci. Jinak,ale káva z pražírny Caffka byla vynikající, jen na balení než to pošlou, by měly hodně zapracovat i to ukazuje kvalitu. 

Takže za mě opravdu vydaření eshop a doporučuji, já zde budu rozhodně zkoušet ještě nějaké pražírny a nechám si balíček zabalit od Kofio ať je hezký i než ho stihnu rozbalit. Navíc takto můžete využít i jako dáreček pro někoho kdo miluje kávu. 


Komentáře

  1. Nápad se mi moc líbí! Vím, že už taková krabička byla od jiné společnosti a doporučovala jsem ji mezi vánočními dárky :)

    Já bych to zase tolik nevyužila, protože do kávy dávám mléko, a to samozřejmě tu chuť "ničí", ale bez toho ji zatím nedávám ;)

    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za recenzi. Já jsem už dvakrát jako dárek dala kávové předplatné od Coffee to home, a spokojenost.... Tvůj tip určitě vyzkouším! Krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Nápad je to určitě dobrý :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky