Café Santo Domingo a soutěž

Dnes tu mám po delší době pro všechny milovníky dobré kávy nejen jednu recenzi ,ale i možnost zasoutěžit si o jeden balíček vynikající kávy také pro Vás :) Eshop s Café Santo Domingo je maličký počin manželského páru,který v Dominikánské republice strávil krásné chvíle na dovolené a právě na ní se zamilovali do jejich vynikající kávy a stejně tak i jejich přátelé,kterým jí dali jako dárek z prosluněné dovolené. Jenže jak sami píší na stránkách , zásoby rychle zmizely a tak řešili, kde kávu koupit až nakonec vznikl eshop a sami ji do České republiky začali dovážet.


Café Santo Domingo je samozřejmě 100% Arabica a vyniká svou výraznou chutí po čokoládě. Kávu nabízejí jak v podobě mleté tak i zrnkové a v této jsme jí také dostali mi na vyzkoušení. Kávu si také můžete zvolit v různých objemech a nebo rovnou po víc kusech, což se i víc vyplatí. I cena kávy není vysoká , takže se trochu přiznám byla jsem maličko skeptická ,když mi balíček dorazil domů. Káva nemá nějak závratně úchvatné balené, prostě taková klasika a ani vůně mi nepřišla kdo ví jaká. Ale..jedno velké ale bylo po ochutnání. 



Do téhle kávy jsem se tedy hlavně já u nás doma zamilovala. Řekla bych , že je to přesně kombinace chutí,které mám u kávy ráda. Není kyselá, spíše převládají jemné hořké tóny,ale opravdu jen jemné a chutí opravdu připomíná čokoládu nebo sametovou chuť oříšků. Chutná mi samozřejmě jako espresso,ale i v latté neztrácí díky své síle na intenzitě, takže jsem opravdu mile překvapená a mohu vřele doporučit.


Pokud si potrpíte na silnější, výraznější kávu bez stop kyselé chuti určitě vyzkoušejte. Musím vychválit i kvalitu zrnek, nejsou v balení ani trochu polámaná, nejsou přepražená ani divně mastně lesklá jako u některých firem.


A co jsem si pro Vás nachystala do soutěže?
Zvolila jsem mletou kávu, jelikož ne každý má doma šanci zpracovat zrnka a konkrétně verzi Induban Gourmet, kterou na stránkách nazývají jako to nejlepší kávové potěšení z Dominikánské republiky :) Jedná se o silněji praženou kávu intenzivní chuti. Takže doufám, že mi vítěz dá vědět jaká byla.


A teď už k samotným pravidlům soutěže:

  • Soutěž trvá do 13.10.2017 - 21:00
  • Soutěž je určena pro všechny s doručovací adresou v ČR
  • Dát like FB Café Santo Domingo a podpořit tím tento malý eshop , napsat pod jakým jménem sledujete
  • Napsat email ,kde Vás v případě výhry kontaktuji nebo se mi sami ozvat v případě výhry do tří dnů na můj email
Možnost bonusového komentáře:

Takže celkem můžete mít soutěžní hned tři komentáře, jeden hlavní a dva bonusové :) 


Tak přeji hodně štěstí.


Komentáře

  1. Váš blog sleduji již dlouho a to jako Jíťa... Stránky Café Santo Domingo jsem si prošla a mě se naopak i líbí obaly kávy.. i stránky a už jenom jak o jejich kávě píšete mi dělá chutě. jitkasekaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. vas blog vidim poprve a moc se mi libi urcite budu sledovat jako iveta vojáčková ivvoj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Váš blog prohlížím poprvé, líbí se mi. Mám ráda kávu, zajímá mě vše aktuální na toto téma, sleduji jitka.stybrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Na Facebooku sleduji pod jménem Soňa Vachková.
    Můj email: BeautyByEli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Váš blok prohlížím poprvé a líbí se mi.
    Na eshopu Cafe Santo Domingo mně hlavně zaujal pěkný obal.
    Na Facebooku sleduji pod jménem Dagmar
    Můj email : dasa.hudeckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky. Kávu piji především k něčemu sladkému a pořádně si tenhle zážitek vychutnávám :) MikulkovaVendula@seznam.cz. Sleduji pod svým jménem Vendula Mikulková.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den. Kávu miluji a to nejen její chuť, ale i vůňi. Není nic krásnějšího než čerstvě otevřený pytlík s kávovými zrnky :-)
    Sleduji pod jménem Veronika Jeníčková
    email: wercajenickova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam, cítím vůni kafíčka až ke mně. :)
    Sleduji na FB: Ivana Ratajová.
    Přeji krásné babí léto! :)
    hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Na facebooku sleduji jako Kristýna Krausová, email: kikulka789@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný večer,
    na FB Lucie Voznicová-Vrlová, na Eshpou mě nejvíce zaujalo přehlednout, krásný úvodní stránka, krásný příběh kde se dozvíme jak vlastně na ten nápad kvalitní kávy, kterou si nyní díky pana Karla Navrátila můžeme dopřát i my všichni ostatní aniž by jsme platili drahé peníze za dovolenou v Dominikánské republice kde by šlo kávu vychutnat kdyby u nás nebyla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zapomněla jsem mail lucie.voznicova@centrum.cz krásný zbytek večera

      Vymazat
  11. Na eshopu se mi líbí 100 Kč sleva na první nákup, která na mě vyskočí hned v úvodu :D A také možnost koupě už namleté kávy, jelikož nemám doma strojek na kávu :D Sleduji blogerku mámoustylově, která dělala na kávu recenzi a ten popis mě dostal.. Ráda vyzkouším! Sleduji na FB jako libuska.krizova a na IG jako marcrazy.marcrazy, mailík mám marcrazy@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Na Facebooku sleduji pod jménem Pavlína Szotkowská
    szotkowska.p@seznam.cz
    na IG jako pavlinaszotkowska
    Na stránkách mě zaujalo jejich celkové pěkné zpracování a hodně zajímavá nabídka zboží :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Na FCB Veronika Tauchmanová
    email: tauchmanova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jednoduchý,přehledný web,moc pěkný design kávy,určitě si objednám,moc se mi líbí příběh o Vaší dovolené a začátek kávy Santo Domingo u nás v republice.Mail gabriela.miksova@seznam.cz Sleduji pod jménem Gabriela Miksová

    OdpovědětVymazat
  15. fb Nika Benko
    n.princess@azet.sk
    kavicka vyzera skvelo, milujem kavu a tuto vobec nepoznam !!! :)
    stranka ma super ponuku a krasny dizajn

    OdpovědětVymazat
  16. a vlastne druhu bonusovu som omylom napisala do prveho komentara haha :D
    QUEENIKY

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý den,
    sleduji na FB jako Rene.Niziol
    e-mail: reneniziol@gmail.com
    Děkuji.
    René

    OdpovědětVymazat
  18. Líbí se mi dárková balení. Sleduji jako Šárka Bogunovič, mor.sa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Míša Hauková
    misha.haukova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Jsem zde poprvé, ale určitě ne naposled
    Sleduji www.facebook.com/jaromir.masinda
    masinda@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Dobré upršené ráno, kávu miluji a tuto značku vůbec neznám, sleduji pod jménem Lucie Zemanová, email sem dávat nechci takže bych se ti v případě výhry ozvala na email jak píšeš výše. Na eshopu mě zaujal právě úvodní příběh vzniku eshopu a možnost koupit si i hrnečky :)

    OdpovědětVymazat
  22. JSEM ZDE POPRVÉ A JE TO MOC ZAJÍMAVÉ, DĚKUJI . JIŘINA LIŠKUTÍNOVÁ

    OdpovědětVymazat
  23. Vaše stránky sleduji, moc se mi líbí.
    Pavel Buchta, buchta.mail@gmail.com, https://www.facebook.com/cafesantodomingocz/

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky