Domácí "bejkrols" s dvojí příchutí

Tento recept doslova obletěl food magazíny i blogy díky knize Moje Láskominy, je to totiž absolutně jednoduché a pro milovníky křupavých "bejkrolů" ideální. Potřebujete jen pár surovin a máte hned dva druhy a větší množství těchto křupavců. My dělali přesně podle rad druh s rozmarýnem a česnekem a druhý s parmazánem a bazalkou,které mě osobně chutnají mnohem víc.


Ingredience:

  • 1 francouzská světlá bageta 
  • opravdu dobrý olivový olej / klidně vyzkoušejte i jiné jako konopný apod.
  • menší hrst na jemno posekané bazalky i rozmarýnu
  • 1-2 prolisované česneky
  • 3 lžíce nastrouhaného parmazánu

Nejprve si troubu předehřejeme na 100°C a plechy vyložíme papírem na pečení. A nyní si celou bagetu nakrájejte na tenká kolečka, rozdělte na dvě hromádky, kdy každá bude mít jinou příchuť. V misce smíchejte 5 lžic olivového oleje, česnek a rozmarýn. V druhé bazalku, 5 lžic oleje a sýr. Polovinu koleček potřete z obou stran jednou marinádou a to samé se zbylou polovinou a druhou příchutí. S marinádou šetřete , není hlavní pointou dát toho mraky na jedno kolečko. Nyní jen dáme plechy do trouby a sušíme asi 15-20 minut dokud nejsou krásně křupavé. Necháme vystydnout a máme o dobrotu k vínu postaráno. 


Dobrou chuť

Komentáře

  1. dnes jsem vyzkoušela a ty česnekový jsou výborný. parmazán jsem doma našla plesnivý, tak jsem dala nějaký zbytek eidamu, což samozřejmě neudělalo tu správnou službu (což jsem věděla). ale jako zkouška dobrý a udělala jsem si představu do příště. přítel říkal, že by to chtělo ještě pizza příchuť a že prý stačí tam dát kečup :D takovou prasárnu bych asi nejedla, ale pro něj jich pár zkusím.

    OdpovědětVymazat
  2. Katka - jojo pizza příchuť by to chtělo, třeba pizza bylinky a trochu protlaku :) No musím to vyzkoušet

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za komentář :)

Oblíbené příspěvky