Pikantní salát se slaninou

Miluji saláty, opečenou slaninu a kvalitní hořčici, takže proč tyhle dobroty nespojit pěkně dohromady? V balíčku od Uncleroys jsem si přála i jejich Dressing "One & Only " , který zvítězil v prestižní britské soutěži Great Taste Awards a byl dokonce druhý v americké soutěži Hot Sauce Awards, takže prostě tohle jsem musela ochutnat. Takhle vychválený dresing prostě nemohl zůstat bez povšimnutí. Navíc hořčičné zálivky mám na saláty zvlášť s masem moc ráda, takže jsem ho hned použila do vydatného salátu s pečenou slaninou a kuřátkem. 



Ingredience pro dvě osoby:

  • cca 100-130 g libovější slaniny
  • světlé, ideálně den staré pečivo
  • 1 stroužek česneku, prolisovaný
  • 2 menší kuřecí prsíčka
  • baby špenát
  • polníček
  • cherry rajčátka
  • sůl
  • pepř
  • slunečnicový olej
  • mletá paprika
  • salátová okurka
  • hořčičná zálivka Uncleroys ( pokud nemáte doporučuji smíchat pálivou hořčici, trošku květového medu a slunečnicový olej )
Nejprve si nakrájíme pečivo na kostičky a ty opečeme v pánvi nasucho dokřupava, kdo nedbá na kalorie,může je opéct klidně na másle. Nyní si ochutíme kuřecí prsíčka,která si předem nakrájíme na menší kousky - stačí je jen dobře osolit, opepřit a malinko zaprášit špetkou mleté sladké papriky, nebo použijte paprikové nepálivé vločky. 


Prsíčka spolu se slaninou opečeme na pánvičce na trošce slunečnicového oleje dozlatova. Pokud nebudete mít tak libovou slaninu jako já, klidně ji opečte na pánvi první a poté na tuku co pustí opečte teprve kuřecí prsíčka. 



Nyní už jen rozdělíme na talíře saláty, nakrájená rajčata, okurky a ně to vše masíčko se slaninou. Posypeme krutony a zakapeme troškou hořčičné zálivky. Pokud budete používat stejně jako já Uncleroys, doporučuji opravdu malinko, zálivka je velmi pikantní a silná, takže se v ní salát rozhodně nemusí koupat!! Což považuji za výhodu, protože jednak Vám vydrží dlouho a za druhé nepřidáváte zbytečně velké množství kalorií navíc...i když tenhle salát rozhodně není pro dietáře :) A jak , že tedy dopadl dresing po ochutnání? Potěší rozhodně všechny milovníky pálivého, má totiž pořádný říz! Prim v něm samozřejmě hraje hořčice a cítit je i jablečný ocet s medem. Za mě tedy rozhodně pokud milujete pikantní saláty ochutnejte.


Dobrou chuť



Komentáře

Oblíbené příspěvky